hela världen snurrar.

Alla inlägg under juli 2012

Av Clara Ivarsson - 23 juli 2012 15:30

Hej!

Vi åkte till busfabrik vid halv 11, ungefär. Det var jätteroligt där, en massa rutshbanor, studsmattor som man hoppade JÄTTEhögt på och en massa annat. När vi kom hem var jag och Emma hur varma som helst... Nu äter vi glass.

Inatt ska vi också sova i tält och imorgon åker jag hem... Puss & kram☻

claraivarsson♥

Bilder från busfabriken kommer en annan dag! :)

Av Clara Ivarsson - 23 juli 2012 09:00

Hej!

Nu ska jag först berätta om gåragen. Vi åkte till svedalabadet,jag och Emma badade i nästan 2 timmar. Och så hoppade vi studsmatta och reste tältet som vi sov inatt. Innan vi åt mat så bakade jag och Emma chokladbollar. Efter maten skulle vi ha en tävling. Jag och Emma skulle komma på 3 grenar och Anita 3. Jag och Emma kom på: Kasta tvättklämmor i krukor, hoppa så långt man kan jämnfota och bygga så högt torn så möligt med krukor. Anita kom på: Se hur många slag man kan slå i en spik, lägga bollar i hängmattan till de ramlar ut och ta in vatten i en sugrör och sen hälla i det i glaset. Igårkväll spelade vi nintendo, käka godis och "bloggade från mobilen". Jag skrev ett LÅNGT inlägg på mobilen igår i tältet, och när jag ska spara det avbröts ineternet så jag testade att blogga i uterummet, det hände samma ska där... I alla fall så vaknade vi för ett tag sedan och senare ska vi till busfabriken, ett lekland i Malmö, det ska bli kul. Snart ska vi äta frukost, tror jag... Idag har Emma namnsdag, så grattis Emma och Emma (tryck på namnen) på namnsdagen!Puss & kram☻

claraivarsson♥

   

Grattis på namnsdagen Emma och Emma!♥

Av Clara Ivarsson - 22 juli 2012 11:38

Hej!

Idag vakande jag och Emma kvart över 8. Vi har ätit frukost, hoppat studsmatta och fotat. Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, men imorgon kanske vi ska till busfabriken. Puss & kram☻

claraivarsson♥

         

Av Clara Ivarsson - 21 juli 2012 19:01

Hej!
Nu sitter vi i bilen, vi kommer kanske hem till Emma vid halv 9. Får se om jag bloggar imorgon, jag tror det.

Av Clara Ivarsson - 21 juli 2012 16:02

Hej!

Jag följde med och lämnade Cajsa på tågstationen imorse. När vi lämnat henne åkte vi hem igen och hämtade min resväska sen lämnade mamma och pappa mig hos farmor. Halv 11 skjusade farmor in mig och Emma till stan. Emma köpte en hatt och så köpte vi varsin klubba, det var en massa mattält utanför domus. Halv 12 hätade farmor oss. När vi kom hem åt vi mat och sen körde vi hem till mig. Vi har precis kommit hem till farmor och farfar igen. Ikväll ska vi äta kyckling och pommes. Senare kommer Anita och hämtar mig och Emma. Puss & kram☻

claraivarsson♥

 

Gammal bild på mig och Emma!♥

Av Clara Ivarsson - 20 juli 2012 22:05

Hej!

Som nu kanske har sett så fotade jag och Emma idag, vi tog 91 bilder, men efter vi ränsat dom, blev det 61! I alla fall så hade jag och Emma jätteroligt, som vanligt! Vi badade också, det var kallt. Farmor kom och hämtade henne klockan 6. Imorgon ska Cajsa på scoutläger, så jag ska följa med och lämna henne, sen ska jag direkt till farmor och farfar och vara med Emma hela dagen tills Anita hämtar oss. Ikväll grillade pappa och så hade vi bulgur. För en stund sedan åt vi jordgubbar, banan och annanas som vi doppade i choklad, gottgott. Nu ska jag stänga datorn och lägga mig snart, ska upp tidigt! Puss & kram☻

claraivarsson♥

P.S Jag tror att det bara blir en massa mobilblogg, eller bloggar kanske hos farmor...

       

Film från sist vi hade frukt och choklad:


 

Av Clara Ivarsson - 20 juli 2012 15:24

                               

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards