hela världen snurrar.

Alla inlägg under juni 2013

Av Clara Ivarsson - 30 juni 2013 17:45

Jag och Cajsa ska varje söndag tolka ett tema med bilder. Söndagens tema är på mina väggar.

Jag valde denna bilden på min väggtext som är ovanför min säng.

(Cajsa har inte haft tid att fixa bilder till söndagarna, men när hon hinner ska hon göra det)

( får se hur många gånger till jag gör det här med sundays, om inte Cajsa gör det blir det inte roligt.)

 

Av Clara Ivarsson - 30 juni 2013 15:00

       

1. En dag på tosselilla med @majamajsis ♥ #tosselilla / 2. Mysväder. / 3. ♥♥ / 4. Imorgon drar jag till värmen!

Av Clara Ivarsson - 29 juni 2013 14:00

 

Av Clara Ivarsson - 29 juni 2013 12:04

Hej!

Jag fixade nyss ett tidsinställt inlägg som kommer komma upp 14.00, då får ni gå in och kolla vad det står i det inlägget. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu.

Ni som följer mig på instagram (@ivarssonclara) kommer nog upptäcka vad jag ska göra veckan sommer kommer, och ni som inte fattar vad jag skriver om nu, kolla in inlägget som kommer 14.00 Kramis.

claraivarsson♥

 

Av Clara Ivarsson - 27 juni 2013 13:00

       

Av Clara Ivarsson - 25 juni 2013 23:24

     

Hej!

Idag var jag på Tosselilla med Maja! Vi tog bussen dit. Det var rär ok väder, men sista timmen regnade det! Halv 5 tog vi bussen hem igen. Som ni ser på bilden precis över så fick jag med mig 3 bollar hem.

Och ja, jag som aldrig (nästan aldrig) vinner! Tog de 2 största bollarna i en sådan, vad det nu heter någon slags klogrej och den minsta vann jag.

Ikväll så åt jag grillar och till efterrätt glass, jordgubbar, grädde, maränger och chokladsås. Mumsigt!

Nu är jag jättetrött så jag ska sova, godnatt!

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 24 juni 2013 21:38

Hej!

Ursäkta så jättemycket för så dålig uppdatering! Lovar att jag ska bättra mig! Jag skulle egentligen åkt till tosselilla idag med Maja. Men igårkväll fick vi syn på att det skulle vara stängt idag, typiskt. Men vi ska åka till tosselilla imorgon istället!

Så idag cyklade jag och Maja in till stan och gick runt i affärer. Och så åt vi mat, jag åt kycklingtallrik och på vägen hem körde vi imon mcdonalds och köpte glass!

Sedan körde vi hem till mig och badade i poolen med vattenballonger! Ha det bra! Puss.

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 23 juni 2013 15:45

             

1. PALLAR INTE! #skolavslutningsväder / 2. ♥ / 3. #klassresa / 4. ♥ / 5. ♥♥ / 6. Skolavslutning! / 7. Världens bästa klass! / 8. Körsbär och jordgubbar. / 9. Premiärdopp i Åhus! / 10. Plocka jorgubbar. / 11. Glass. / 12. Glad midsommar! / 13. Tacomys med Maja och Amanda! / 14. Jordgubbstårta till efterrätt!

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards