hela världen snurrar.

Alla inlägg under april 2013

Av Clara Ivarsson - 30 april 2013 22:41

               

Av Clara Ivarsson - 30 april 2013 22:21

Hejhej!

Idag så har jag varit i skolan. Och runt kl 6 så åkte jag, mamma och pappa till mormor och morfar. Vi åt mat och så var jag ute och fotade. Men det var väldigt väldigt blåsigt så det blev inte så många bilder.

Runt åtta gick vi och kollade på majbål och jag hade på mig en majblomma. Pappa åkte hem för en stund sen, mamma och jag är kvar vi ska sova här. Nu så ska jag fixa lite bilder på majbålet. Kram kram!

claraivarsson♥

 

Av Clara Ivarsson - 29 april 2013 22:00

             

Av Clara Ivarsson - 29 april 2013 20:35

Hej!

Jag har inte haft tid att blogga alls idag. Slutade fem över halv tre idag. När jag kom hem åt jag lite och gjorde läxor. Och sedan när pappa kom hem fixade han mat och så fick vi äta, det blev rätt tidigt. Men det var för att halv 6 så var det genrep på arenan med dansen. Det gick bra! Kom inte hem förrän halv åtta och då duschsde jag.

Jag bloggar mer imorgon, pussar!

claraivarsson♥


Av Clara Ivarsson - 29 april 2013 14:00

                                  

Av Clara Ivarsson - 28 april 2013 20:25

Hejhej!

Cajsa fotade mig idag. Så det kommer komma nya bilder in på bloggen några dagar framåt nu, superbra! Och så ska jag och Cajsa lägga in en bild varje söndag till ett tema som vi kommit på och tolka bilder till det. Och det börjar nästa söndag, vi hade inte riktigt tid idag. Och då ska jag lägga upp en bild på min blogg och Cajsa en på sin blogg.

Sedan jag jag hoppat studsmatta, pappa satte upp den idag. Och tagit det lungt. Handlat med mamma lite och ätit våfflor. Imorgon så är det skola. Och på onsdag är vi lediga för det är första maj, så skönt! Ha det så bra!

claraivarsson♥

 

sneakpeak på bilderna.

Av Clara Ivarsson - 27 april 2013 22:07

Hejhej!

Vid elva idag åkte jag och Maja in till stan. Vi gick och åt på Burger King och tittade i affärer. Sedan så tog vi bussen hem till mig. Och sen runt 3-tiden skjutsade vi hem Maja och körde hem till mormor och morfar för att fira Henke och mormor. Det var roligt. Vi kom hem för ungefär en timme sedan. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske fota eller något. Puss!

claraivarsson♥


Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards