hela världen snurrar.

Alla inlägg under augusti 2011

Av Clara Ivarsson - 31 augusti 2011 20:01

En liten snabbis. Robinson börjar nu och varar till klockan nio och då passar jag på att säga godnatt nu!

GODNATT!

claraivarsson§

Av Clara Ivarsson - 31 augusti 2011 19:26

Hej! Skola idag som vanligt. Efter skolan kom mamma och cajsa och hämtade mig efter skolan. Ska på kalas hos emma på lördag så har köpt en present till henne när vi var i stan. Idag så åt vi ris och köttfarsås hemma. Sen så har jag gjort engelska och so. Efter det satte jag igång datorn och tv. Bloggar nog mer under kvällen men vi får se för när jag bloggat på www.mcbff.bloggplatsen.se så ska jag städa mitt STÖKIGA skrivbord.

claraivarsson§

  sommar sommar sommar, vill ha den tillbaka!

Av Clara Ivarsson - 29 augusti 2011 18:52

Jaa, faktiskt. Jag har datorn i famnen och tv framför mig. Pingvinerna från madagaskar (stavning) på tv inte så bra, tycker jag i alla fall.

Nu är jag nästan klar med alla läxor som jag fått. Tränat på rättstavningen, skrivit gloserna och läst engelska texten. Matten är jag redan klar med, bra clara!

Har nästan precis ätit korv och mos, första mosen på länge :D

Tog sista doppet i poolen idag, kändes typ som 10 grader men det var ungefär 17-18 grader. Pappa har börjat tömma poolen så jag skulle öppna proppen eller vad man säger i poolen. Orkar inte skriva mer men ska i alla fall försöka få ett inlägg till idag och imorgon :P

claraivarsson§

  lalandia, typ en spegel på gatan...

Av Clara Ivarsson - 29 augusti 2011 15:16

Hej! Vi åkte inte hem till mormor för stömmen har gått där hemma. Vi fikade lite, frallebullar, varm chokladmjölk och vetebröd.

Men strömmen är kvar här hemma. Jag kommer inte på mer att skriva så jag uppdaterar nog senare.

claraivarsson§

  hemma hos kusinerna, wilmer och edwin.

Av Clara Ivarsson - 28 augusti 2011 20:43

Hej! Gjorde inte så mycket idag mer än att cykla bort till farmor med pappa och sälja jultidningar. Jag ska nog stänga datorn vid nio för det är skola imorgon.

claraivarsson§

  så säger jag godatt, godnatt!

Av Clara Ivarsson - 28 augusti 2011 14:29

Hej! Igar var jag med maja, och när mamma kom och hämtade mig åkte maja med för att sova över. Senare på kvällen kopplade pappa in dvd i min tv så vi såg på film.

Efter filmen som då var katten gustav var vi trötta men innan vi somnade läste vi.


Imorse gick vi upp vid nio tiden. Satte igång tv och så åt vi frukost. Klockan 12 bakde vi lite chokladbollar. Som rubriken, chokladbollar=GOTT!!!

Har inte gjort så mycket mer, men snart ska jag göra läxan.

claraivarsson§

  emma i vattnet på svedalabadet.

Av Clara Ivarsson - 27 augusti 2011 13:43

Ville bara säga att maja kommer snart!

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards