hela världen snurrar.

Alla inlägg under oktober 2010

Av Clara Ivarsson - 9 oktober 2010 19:09

Hejsan alla!

Idag är det lördag och ingen skola... Jag gick upp vid ca 10 över 9. Satt på tv:en och åt frukost. Sen gick jag in på rummet och lyssnade på musik. Efter en stund ringde maja. Hon undrade om vi kunde åka till stan, så jag, maja, cajsa och amanda. Tulla skjusade oss till stan. Jag och maja gick lite i affärer och sen åt vi mat på burger king. Efter det så gick vi lite till och sen sista minuterna var jag, maja, cajsa och amanda på glitter och kollade. Där köpte alla något.

Jag köpte:Rosa hjärtformade örhängen.

Maja köpte: Tre olika lila örhängen till mig.

Cajsa köpte: Et armband, liknar en orm.

Amanda köpte: Örhängen.

Sen gick vi till busskiosken och köpte halstabletter till mig med smaken äpple. Dom är riktigt goda...

Pappa hämtade oss, och sen körde vi hem till oss. Vi fikade lite gott och sen uppträdde vi för varandra, jag och maja målade oss i ansiktet. Vi skrev våra namn i pannan och ritade sveriges flagga på kinden.

Cajsa och amandaritade danmarks flagga på kinden för dom dansade till en dansk låt. Wilmer och henke kom till oss med fritz också såklart. Vi gick till lekplatsen och var där en stund.Sen åkte dom hem, alltså maja och amanda, med wilmer, henke och fritz var kvar. Vi beställde pizza och det åt vi, också. Sen har vi inte gjort mer, så mycket. Jo, bloggat!!!



 

Mums med drink... 

Hoppelihopp på stranden.

    

Hoppsihopp, jag hoppar på stranden...    Jag och emma har tingelingdräcktarna på oss.

Jag och emma är med på danstävling, hela havet stormar :D

  

 Heksanhoppsan, där var jag.





Hejdå, clara




                


Av Clara Ivarsson - 6 oktober 2010 19:46

Hejsan! Jag tänkte skriva lite snabbt om när vi var i Turkiet.

Förra vecken var vi i Turkiet, alltså vi åkte till Turkiet söndagen det 25/9.

Det var så varmt typ 35 grader i solen och 30 i skuggan kanske. I vattnet var det 28-29 vi hade termometer eller det var farmor och farfars.



Bilder från Turkiet:






Vattenrutchbanorna  

  Turkiskt öga.   Skylten utanför hotellet   Jag och Cajsa dricker pineapplejucie   Tröjor i en affär   Jag och emma solar på stranden   vår balkong från gången bakom huset   barnpoolen

Poolen                             Utsikten från ballkongen  

  Jag och Cajsa   Jag har flätor                              Vi äter kvällsmat på hotellet.  

På väntan att vi ska flyga till turkiet.



Tack för att ni läste...     Nu kommer det inte ta så lång tid till jag ska blogga igen.



CLARA!!!

                             



Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards