hela världen snurrar.

Alla inlägg under september 2011

Av Clara Ivarsson - 24 september 2011 20:05

Hej! Det här är sista inlägget innan min bloggpaus♥ Nu ska jag gå och se fångarna på fortet, vet inte vilka lag. Imorgon ska jag upp tidigt så jag får väl lägga mig när fångarna på fortet är slut (L)

claraivarsson

  

Av Clara Ivarsson - 24 september 2011 19:28

Heejsan! Idag har jag inte gjort så mycket mer att fixa lite på mitt rum. Nu har jag kollat in några bloggar. Innan åt vi fläskfilegrytra och ris, gott! Till efterrätt blev det chokladpudding! Nu chattar jag med maja. Jag har målat mina naglar och tår också!

Klockan åtta blir det tv tror jag. Undra om det är något bra på tv. Nu ska jag kolla runt lite på datorn och kanske är det här det sista inlägget innan bloggpausen!

claraivarsson

  tycker om bilden

Av Clara Ivarsson - 24 september 2011 16:57

Tycker om♥

Av Clara Ivarsson - 24 september 2011 16:48

  har fixat till headern lite, BLOGGPAUS ♥

Av Clara Ivarsson - 24 september 2011 15:57

Hej! Nu har jag fixat klart allt utom läxan. Innan var familjen hos mormor och morfar och lämnade marsvinen, där ska dom bo ett tag nu. Nu ska jag kolla in bloggar, så uppdaterar jag ett inlägg till, om inte så ses vi om en vecka!

  efterrätten hos mormor och morfar igår (L)

Av Clara Ivarsson - 24 september 2011 11:48

Hej! Nu har jag fått på mig mina myskläder. Imorgon tar jag bloggpaus i en vecka, när jag är tillbaka får du veta varför. Nu ska jag gå och fixa lite saker, eller rätt mycket. Och så ska jag göra engelskan. Vi får se om jag bloggar mer, men det är bara om jag har tid jag gör det.

claraivarsson

                

 några bilder från turkiet förra året

Av Clara Ivarsson - 24 september 2011 11:40

tack så jättemycket för alla fina bilder som du skickade till mig

             Tack emma  

Av Clara Ivarsson - 23 september 2011 19:18

Heej! Nu har jag ätit kyckligtacos, som jag kallar det men det heter något annat. Det var sådant bröd som har till tacos med kyckling i. Det var riktigt gott, faktiskt.

Nu ska jag, mormor, morfar, mamma och pappa äta efterrätt, äpple med smör och madel som har varit i ugnen. Det har jag aldrig ätit får se hur det smakar. Klockan 8 ska jag se på idol, så spännade, jag älskar idol :D Bilder som jag och cajsa tog kan jag inte lägga upp på bloggen, cajsa har sin kamera med sig och hon är hos amelia på pyjamasparty. Så fall ni vill se bilder: www.cajsa.bloggplatsen.se

claraivarsson§

  har jag lagt upp bilden innan??

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards