hela världen snurrar.

Alla inlägg under maj 2012

Av Clara Ivarsson - 31 maj 2012 19:45

Hej!

Idag är det torsdag, alltså fredag imorgon, yey! Vi har ingen läxa till imorgon, jippie! Sista läxan är tisdag nästa vecka, har jag för mig... Efter skolan åt jag lite och tittade på tv. Jag har städat buren och cyklat med Cajsa när hon va ute och sprang. När jag och Cajsa kom hem igen åt vi korv och makaroner. Nu ska jag smsa eller ringa en kompis och fråga fall vi kan va imorgon, Emma kunde inte. Puss & kram☻

claraivarsson

 Cool bild, snart kommer samma fast i svartvit :) 

Av Clara Ivarsson - 30 maj 2012 20:34

Hej!

Jag kom hem för ett tag sen. Jag var ju på Wilmers show (eller vad kallar man det?!), hela dagiste sjöng. När de var klara gick vi till Wilmers dagis och åt mat. Pasta och kyckling med grönsaker (det var blandat, säger man pastasallad?), och sen åt vi jordgubbar som va doppade i choklad. När vi ätit gick vi hem till Wilmer, när drack vi saft. Jag tog lite bilder på Wilmer när de sjöng, bilder kommer imorgon eller en annan dag. Puss & kram☻

claraivarsson♥

 

Av Clara Ivarsson - 30 maj 2012 14:30

Hej!

Förlåt så hemskt mycket för att jag inte bloggade igår... Vi hade inget internet hema igår. Jag lyckades komma in på bloggplatsen och skriva ett inlägg via mobilen, men det funkade inte när jag sparade. Nu kom mormor hem till oss, vi ska äta paj. Halv 4 ska vi köra och titta på Wilmer , han ska göra något med sitt dagis, vet inte riktigt... Bloggar mer senare, bara för att jag inte bloggade igår, puss & kram☻

claraivarsson♥

 BILD FRÅN FÖRRA ÅRET!

Ska lägga in dagens outfit senare :3


Av Clara Ivarsson - 28 maj 2012 19:47

Hej!

Efter skoaln följde Albulena med mig hem. Vi badade 1 gång. Lite senare kom Emma då badade vi igen. Emma och Albulena åkte hem vid halv 7. Pappa grillade ikväll så det blev grillat kött med pommes. Jag och Albulena fotade lite, vi gjorde även en film med bilderna, ska ladda upp den nu. Bloggar mer imorrn, eller senare, puss & kram☻

claraivarsson♥


Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards