hela världen snurrar.

Alla inlägg under april 2010

Av Clara Ivarsson - 21 april 2010 17:17

Förlåt, jag har inte bloggat på jättelänge.Men nu ska jag blogga   



Hejsan ;D

Idag väckte pappa mig. Jag låg kvar och mornade mig lite :) Sen gick jag upp och tog på mig och gjorde vid mig ;)

Jag och pappa cyklade till skolan 5 över 7. Jag skulle vara på morgonfritids. Jag åt fukost där. Jag åt fil och flingor och drack oboy ;D

Sedan ritade jag up shiffer på ett papper.

Vi gick ut kl 10 över 8. På morgonen snurrade jag och Emma.P på en snurra.

sen ringde det in.

Idag hade vi Kersti för Susanna var ledig.

Vi hade svenska. Jag läste i en bok som hette Klaras nya häst.

Jag jobbade lite med röda tråden :D

Sedan var det rast. Då var jag och Emma.Å själva och snurrade på snurran igen.

Efter rasten såg vi på 2 korta filmer. Vi såg på go Yoyo go och en film om islam.

Go Yoyo go är en engelsk film så vi ska lära oss engelska. Vi skrev sedan om Islam, Muhammed, minareten och något mer.

Sedan var det rast. Då var jag och Emma.Å igen och surrade på snurran.

Sen ringde det in. Då gick vi till matsalen. Vi åt lantbiff sås och potatis.

Vi hade rast lite mer i en halvtimme idag för vi äter tidigare i idag, för tvåorna har bad.

Efter rasten hade vi gympa. Idag hade vi Tina för Jörgen var hemma. Vi hade först någon stafett. Jag och Emma.Å var i samma lag.

Sen körde vi spökboll. Vårt lag förlorade. Sedan använde vi fallskärmen.

Sen gick alla och duschade. Jag skulle vara på klubben så jag gick in och åt mellanmål. Jag, Felicia,Ida,Charlotte och Elin var imatsalen och tränade på klubbens ★:or.

Jag ska vara Pernilla Wahlgren- jag vill om du vågar, Timotej- kom och Heaven or hell- Crucified Barbara.

Sen cyklade jag hem, jag hade följe med Charlotte och Ida.

När jag kom hem var Wilmer, Fritz och Henke här. Jag åt en kaka och drack saft när jag kom hem. Sen lekte jag med Wilmer och med Fritz.

Sen har jag övat på matte på datan. Sen bloggade jag.

 

Nu orkar jag inte blogga mer Kram från Aralc

 

 

  



Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards