hela världen snurrar.

Alla inlägg under april 2011

Av Clara Ivarsson - 30 april 2011 12:43

  Heej! Idag är det valborg, sista april. Imorgon är det första maj och senare idag ska vi till mormor och morfar.

Kramisaaar claraivarsson §

Bilden är tagen i västervik, tror jag!

Tv

Av Clara Ivarsson - 29 april 2011 20:47

Heej! Idag har jag varit med selma och alicia. Och så grillade vi. Imorgon är det valborgmässoafton. Då fyller daniella år, grattis och så kungen grattis! Min mobil gick ju sönder (eller jag var lite klatig), men pappa har beställt en nyy, likadan fast i svart och silvrig!!! Längtar tills jag får den! Det blir en gammal bild för vi har inga bilder än!

Kramisar claraivarsson §

Tror inte jag har lagt upp den!

Inga vinnare på mina gåtor än, ingen har svarat ju!

Bloggar inte imon tror jag!!! 


Av Clara Ivarsson - 28 april 2011 20:14

Heej! Det blir en snabbis om dagen. Idag har jag varit med mormor i stan, shoppade lite. Det blev ett armband och 2 hemliga saker :D

Hemma hos mormor och morfar åt jag spagetti och köttfärssås. Sen skjusande dom mig till dansen och nu har jag ducshat och klockan 9 eller tidigare blir det godnatt.

Puss och kramisar claraivarsson §

Av Clara Ivarsson - 27 april 2011 18:11

Heej! Nu har ni en vecka på er att svara på mina gåtor. Idag åt vi kassler (tror jag), med ostsås och pasta, mums!!! Och så har alicia varit här!! Pappa är ute och klipper gräset och cajsa ska snart till scouterna ♥

Och sista saken är såklart att säga grattis till bästisen maja ♥

GRATTIS ♥

kramisar claraivarsson ♥

Av Clara Ivarsson - 25 april 2011 16:40

Heej!!! Ingen har komenterat att jag ska lägga upp bilder på vad jag har fått, sorry.

Idag var vi på en "utflykt" till stranden, där solade vi och så hade vi med oss mackor som vi åt. Efeter det åkte vi till stora torg för att kolla på fototävlingen, cajsa var med men vann inte. Sen åkte vi hem och jag åt tårta som vi fick av mormor den blev över sen i förgår. Nu ska jag snart plocka upp lite saker på mitt rum och sen ska jag ut, i det varma!

Kramisaaar claraivarsson.

p.s ingen har svarat på mina gåtor, blir nog ingen vinnare :(

Av Clara Ivarsson - 24 april 2011 18:06

Heej! Nu har jag kommit hem från selma. Idag blir det grillad fläskfile' med gratinerad potatismos. Ikväll blir det mästarnas mästare :P

hejdåå, måste ut till cajsa :D

//claraivarsson §

Av Clara Ivarsson - 22 april 2011 21:56

Heej! Idag var jag med emma.å ,vi var flera timmar. sen fick jag cykla hem för vi skulle äta, första gången vi grillade (hemma). Gott!!! Efter det cyklade jag till emma igen. Kl 9 kanske senare, kom mamma och pappa dom satt i uterummet med emmas mamma och pappa och vi kollade på film och åt popcorn, påskmust. Sen gick vi hem, jag, mamma och pappa... Imorgon är det sankt någonting (vet inte hur det stavas) med scouterna, vi får märken då. Snart ska jag lägga mig för jag måste upp nio imorgon, men först ska jag göra ett inlägg på vår blogg:

www.mcbff.bloggplatsen.se

Kramisar claraivarsson §

Skriver mer imorgon <3

Av Clara Ivarsson - 22 april 2011 10:55

Heej! Nu har jag kommit hem från stan, vi har varit och kollat på cajsa när hon dansade med sin grupp. Snart kommer emma.å Senare ska vi till henke, caroline, wilmer, edwin och fritz.

Kramisar claraivarsson §

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards