hela världen snurrar.

Alla inlägg under oktober 2011

Av Clara Ivarsson - 31 oktober 2011 18:50

heej. Kom hem från badhuset för en stund sen. Det var skojjigt där, det tyckte jag iallafall. Om 10 minuter ska konserten med rihanna börja där är mamma och cajsa. Senare ikväll kör mormor hem mig. Undra vad jag ska hitta på imorogn. Har en väldigt lös tand, kanske tappar den inatt, vem vet. Nu ska jag gåå.

claraivarsson♥

 

miranda nalle

Av Clara Ivarsson - 31 oktober 2011 09:31

Heello. Idag vaknade jag halv 9. Då satt jag och mormor i soffan och pratade lite. Sen åt vi frukost, typ frallor i en annan form, fil och flingor och så drack jag juice. Halv 3 ska jag och mormor bada i badhuset med kusinerna wilmer och edwin som jag skrev i förra inlägget också... Nu ska jag ta på mig lite kläder kanske eller logga in på en sida.

claraivarsson♥

 

wilmer och edwin♥

Av Clara Ivarsson - 30 oktober 2011 22:26

Hej. Nu ska jag gå och ta på mig min pyjamas. Imorgon ska jag och mormor träffa kusinerna wilmer och edwin för att bad apå badhuset, jag tror det var vid halv tre. Vi får se vad vi hittar på innan dess. Imorgon ska cajsa och mamma med cajsas kompis tilde och hennes mamma kolla på rihanna i malmö, hoppas ni får det bra där.

claraivarsson♥

godnatt, vi ses imorgon☻

Av Clara Ivarsson - 30 oktober 2011 19:56

Morfar är uppe och hämtar ett nytt tangentbord nu, för detta funkar ej att sudda och göra utropstecken m.m Så jag bloggar lite längre senare när vi har bytt tangentbord...konstigt.

claraivarsson♥

 

vilda forsen i lalandia♥

Av Clara Ivarsson - 30 oktober 2011 11:58

Jag hinner inte lägga ut hur jag ser ut idag, men jag hinner ta ett foto som kommer komma på bloggen någon annan gång!

claraivarsson♥

 

Min vida världen bok! (tog bara en bild)


Av Clara Ivarsson - 30 oktober 2011 09:19

Hej! Idag steg jag upp vid halv nio, man ställde ju tillbaka klockan. Kollade lite på tv och sen åt jag frukost. Har ont i ryggen för jag sov på liggunderlag som hade luft i sig men luften pös ut. Och så är jag förkyld, inte roligt. Halv ett ska jag, cajsa, mamma och pappa till farmor och kusinen emma kommer också!!! Klockan 4 ska jag på kalas hos julia. Och senare ska jag till mormor och sova där!

claraivarsson♥

imorgon är det hallowen, bus eller godis??

Av Clara Ivarsson - 29 oktober 2011 19:51

Hej! Idag kom jag hem fån scouterna, var väl hemma vi typ halv 4 (vet ej). Selma följade med hem, vi satt vid datorn och spelade playstation (stavning). När hon åkt hem åt vi kycklingtacos (som jag kallar det) det är mjuka tacobröd med kyckling i, har nog nämnt det innan. Nu ska jag gå in på några sidor innan så mycket bättre börjar!

claraivarsson♥

 

Jag och cajsa har grävt ner emma och en som jobbade på stranden la blommor på henne♥♥♥ 

Av Clara Ivarsson - 28 oktober 2011 16:22

Hello! Idag var det skola. Sista lektionen såg vi på film. Filmen hette snuten i varuhuset, den var rolig! När jag kom hem hade mamma gjort våfflor, gott! Innan jag bloggade kollade jag på skolfoto, på vår skola och på cajsas!

Halv 7 ska jag på hajk med scouterna, så jag kommer inte blogga mer idag men kanske imorrn. Kameran följer inte med, vill ju inte att den ska gå sönder... Har packat färdigt också. Cajsa ska på mys och spel hajk, pappa ska bowla med jobbet och mamma ska sova hos mormor!

claraivarsson♥


Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Skapa flashcards