hela världen snurrar.

Alla inlägg under juni 2011

Av Clara Ivarsson - 27 juni 2011 14:01

Hej! Nu är jag med emma, men hon har cyklat hem för att äta! Kommer snart till mig igen :D Vi har badat i vår pool nästan 20 grader... brrrrr

Bloggar mer annan dag eller idag :P

//claraivarsson §

  forsen i lalandia... kul kul kul!

Av Clara Ivarsson - 26 juni 2011 19:05

Glömde säga att jag och cajsa tog första doppet i vår nya pool idag!!!

Iskallt i vattnet, 19 grader, brrr

  GAMMAL POOL!

Av Clara Ivarsson - 26 juni 2011 18:34

Hej! Idag väckte mamma mig och Cajsa kvart i nio. Vi skulle till skånes djurpark med Wilmer och Edwin! Det var roligt men inte som Zoo. Lägger in bilder nästa gång jag bloggar om jag kommer ihåg.

Puss och Kram claraivarsson §

  plockar blommer i laladia!

Av Clara Ivarsson - 23 juni 2011 09:25

Hej hallå! Nu har jag precis kommit upp. Är fortfarande hos mormor och morfar, men vi ska hem idag :( Vi hade jättekul på zoo lägger in bilder när jag kommit hem. Massor med djur! Idag ska vi plocka jordgubbar någonstans! Mums...

Cajsa sover fortfarande och jag kollar på sommarmorgon.

Snart ska vi äta frukost!

Ha det superbra, claraivarsson§

  wilmer och cajsa!

Av Clara Ivarsson - 19 juni 2011 15:19

Hejsan! Senare ska jag och Cajsa åka till mormor och morfar. Vi ska sova där. Och på tisdag ska vi till Köpenhamn då ska vi till Zoo och alla nästan alla djuren har fått ungar, hörde det på reklam. Nu regnar det ute. På torsdag ska vi hem från mormor och Morfar, men jag längtar inte tills dess... Kanske lånar Cajsas dator när vi är där... Men lägger inte in bilder förrän vi har kommit hem :D

Kram Clara!

drömmar, hopp och kärlek

dreams, hope and love   

Av Clara Ivarsson - 15 juni 2011 15:54

Tjena! SOMMARLOV NUUUUU! Sov hos mormor idag. Jag skulle klippa mig klockan 8 (första dan på sommarlovet) sen åkte vi till stan, jag och mormor alltså. Vi åt frukost på Fantasi, mumsigt! Sen gjorde vi några ärende. På vägen hem plockade vi fläder och gjorde flädersaft när vi kom hem! Den är klar på söndag =)

När mamma och Cajsa kom åt vi pannkakor, glass och JORDGUBBAR!!!

Sen åkte vi hem.

Min KPtidning hade kommit så den läste jag.

Hemma från Lalandia, om ni vill se bilder därifrån: www.cajsa.bloggplatsen.se

Orkar inte lägga upp själv, hihi.

Ska lägga upp en bild senare hur jag ser ut innan håret växer ut igen (lovar inget)

Hadetbraaa claraivarsson §

 

Av Clara Ivarsson - 8 juni 2011 19:12

Hej! Imorgon ska vi till Lalandia! Ska bli jättesuperduperkul! Mormor och morfar ska också med och kommer hem till oss ca halv 9 imorgon. Vi ska vara där tors-sön! Idag var det skola! Susanna min lärare då, ska byta jobb till sonnaskolan (stavning)  

Men sen är det bara måndag att gå i skolan! Tisdag: Skolavslutning!

Idag såg vi på Katten Gustav 2, med kersti. Halva klassen ville inte se den och såg på en annan film, vet inte vilken det var. När jag kom hem så var Wilmer Edwin och Caroline där, Mormor med :D Sen ringde jag till Emma.å vi badade och spelande nintendo ds. Badade en gång innan hon kom ocksåå.

Hejdåå claraivarsson §


  Bild från mitt rum.

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Skapa flashcards