hela världen snurrar.

Alla inlägg under november 2011

Av Clara Ivarsson - 29 november 2011 16:54

Heeeeej! Idag slutade skolan 20 över 2. När jag kom hem åt jag pannkakor som hade blivit över sen igår, gott!

Efter det kollade jag lite på tv och sen gjorde jag läxa, engelska och historia. Halv 7 ska jag på scouter, på schemat eller vad man säger står det god jul så vet inte riktigt vad vi ska göra... Snart ska vi äta köttfärssoppa.

claraivarsson§

Av Clara Ivarsson - 28 november 2011 15:34

Heej! Idag steg jag och Cajsa upp halv elva, eller mormor väckte oss. Vi åt frukost. Vi kom precis in för vi har varit ute. Jag och Cajsa "tramsade" oss och åkte ner från mormors backe med wilmers traktor och cykel, hehe. Nu kom mamma, vi ska fika på lussebullar. När jag hade gått själv en stund så upptäckte jag en kattunbder mormors trappa, den gapade hela tiden. Både jag och mormor försökte få bort den, men den ville inte. När vi gick till framsidan följde katten med. Och sen försvann den. Mormor skulle kolla om den var på andra sidan, då stod dörren på litet glänt, men bara pyttelitet. Då trodde vi att den hade smugit in, men det hade den inte, tur... Nu ska vi fika, HÖRS!

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 27 november 2011 10:13

Chacha! Idag gick jag upp vid nio. Första advent idag så jag och cajsa fick varsin parfym. Men nu har mamma och cajsa åkt iväg, det var någon gudstjänst med konformationen (stavning). Nu har jag videosamtal med maja, och är inne på gsm. Har blivit vip där i tre månader, är såå glad. Idag när jag spelade pinball (stavning) där så fick jag 100 modellberömmelse på det vanliga spelet och 200 gopengar på vip-spelet. Nu ska jag draa, HÖRS!

claraivarsson§

Av Clara Ivarsson - 26 november 2011 12:53

Heeeeej! Idag väckte pappa mig vid åtta tror jag. Han väckte mig tidigt idag för att jag och min dansgrupp och en annan grupp också, dansa för en tjej som heter Sandra. Det började nio till halv elva. Vi lämnade Emma på vägen hem när vi gjort det körde vi och hämtade sakerna från bra förlag som hade kommit. Jag och Cajsa kollade så att alla saker hade kommit, japp de hade dom. Vi sorterade dom och jag testade min välkommspaket, ett nintendo ds, det hette beat to the intro (tror jag). Kl två ska vi köra till åhus för att stöpa ljus. Ikväll ska vi äta pizza där, och när vi kommer massa andra gosaker...

claraivarsson♥

 

söta lilla flora♥

Av Clara Ivarsson - 24 november 2011 15:53

Heej! Idag när jag kom hem från skolan drack jag blåbärssoppa och åt fralla. Efter det kollade jag på en blogg som va med i tidningen idag. Sen loggade jag in på gsm och kollade på lite bloggar. Ska kanske läsa igenom historian snart. Nu ska jag logga in på en sida innan datorn stängs av... HÖRS!

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 23 november 2011 18:40

Heejsan! Idag var det skola. Efter skolan följde alicia med mig hem. Vi han inte göra så mycket för hon skulle hem 4, men vi hade kul så länge som hon var hos mig. När hon gått hem gjorde jag läxa och sen gjorde jag en mapp på datorn med bilder på flora och pärla som mamma ska andvända till pim. Nu sitter jag i soffan och glor på glee medans jag chattar med julia! Imorgon är det torsdag, undra vad jag ska hitta på då... HÖRS!!

claraivarsson§

hos mormor och morfar (L) 


Av Clara Ivarsson - 21 november 2011 17:34

Hello! Nu har jag, mamma och pappa precis kommit hem från skolan. Det var roligt där! Nu ska jag logga in på några sidor innan jag stänger av datorn...

claraivarsson§


Av Clara Ivarsson - 21 november 2011 14:54

Tjaa! Kom hem från skolan halv 3. Då åt jag macka och drack drickyouhgurt (stavning). Halv 5 ska jag, mamma och pappa till skolan för en utställning om grease. Vi har ritat teckningar och skrivit fakta, eller vad man säger om mat/dryck, bilar, idoler, McDonald's, m.m och allt från 50-talet. Det ska bli kul. Nästan alla i klassen ska komma och vi blir 64 stycken, även 6:orna ska komma. Nu ska jag draa.

claraivarsson§

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards