hela världen snurrar.

Alla inlägg under augusti 2010

Av Clara Ivarsson - 15 augusti 2010 21:30

Det var ruskigt längesen jag bloggade så jag tar och bloggar lite...



Hej alla! Förra söndagen åkte jag och cajsa till mormor och morfar, där var vi till fredagen. ,Vi gjorde en massa saker den veckan.

t.ex:

Söndag: Det rengnade, så vi var hemma hos mormor och morfar.

Måndag:inget regn så vi var i åhus och åkte en båt som hette flodbåten, sen var vi och fikade på nya contitoriet.

Tisadag: Skulle göra en hemlig sak men det var så fint vader så vi åkte och badade i ekestad istället.

Onsdag:Åkte till landön med mormor, morfar, cajsa, wilmer, fritz, henke och caroline. Vi skulle äta italiensk glass men det var stängt så vi köpte glass i en kiosk.

Torsdag: Gjorde vi den hemliga saken... vi kunde gissa att vi skulle till en kyrka. Vi skulle alltså till lunds domkykra. efter det gick vi till universitetet, sedan skulle vi till kulturen i lund.

Fredag: Dagen vi skulle hem men vi åkte till tykarpsgrottan. Vi hade med varma kläder för det var bara 8+ grader i grottan. Tappade en tand den dagen också.


Det var den veckan nu kommer det bilder.




                                                             



Tappat en tand till nu ikväll... :D

Det här måste vara rekord, jag har tappat 3 tänder i sommar :D

En på min kusins student, en hos mormor och morfar och en ikväll :D



Hejdå alla!!!

Kom tillbaka imorgon :D






Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards