hela världen snurrar.

Alla inlägg under december 2011

Av Clara Ivarsson - 31 december 2011 18:16

Av Clara Ivarsson - 31 december 2011 11:54

Hej! Idag är det nyårsafton! Ikväll blir det inga raketer för oss istället ska vi släppa iväg rislampor, om det inte blåser för mycket för det gjorde det förra året så vi kunde inte släppa iväg de. Idag steg jag uppvid 9 tror jag... Jag åt frukost och kollade sen på tv. Cajsa gick ut och fotade ochj när hon kom in igen gick jag ut. Orkar inte blogga mer nu, HÖRS!

claraivarsson♥

en bild jag tog innan, fler kommer sen ;) 

Av Clara Ivarsson - 30 december 2011 19:42

Halloj! Idag är det fredag, skööööönt! Idag har jag städat rummet lite och varit med selma. Ikväll blir det film med familjen, hur många lingon finns det i världen? En kompis på en sida som heter gosupermodel skrev en väldigt sör sak om sina vänner på sin blogg och en av hennes vänner var jag, kolla gärna på hennes blogg: www.sossan.devote.se

claraivarsson♥

sossan i mitt ♥

Av Clara Ivarsson - 29 december 2011 13:34

                                   

 
Av Clara Ivarsson - 28 december 2011 11:23

Byxor

 

                                           

   Bilderna tagna av mina nya kamera♥

Av Clara Ivarsson - 27 december 2011 10:43

Haaaajsaaan! Idag gick jag upp vid 9. Åt frukost och kollade på tv och sen tog jag på mig kläder... Maja och Daniella ska snart komma till mig, de ska komma kl 11. Pratar med Maja och Daniella nu på msn och de ska nog komma nu istället. Jag försäker få över mina bilder från kameran till datorn och det går inte så bra, fattar inte hur man gör :o

claraivarsson♥

 

redigerad bild av mig♥

Av Clara Ivarsson - 26 december 2011 17:01

♥ Dag 4, det här åt jag idag.

Har ingen bild men jag skriver det istället. Idag år jag ris och något med kyckling hemma hos kerstin, gott! Och till efterrätt blev det glassbomb :D

Av Clara Ivarsson - 26 december 2011 16:54

Hej! Idag väckte mamma mig hakv 9 för jag och pappa skulle till fureboda och bada med wilmer, edwin, olle, erik, henke,caroline, per, ingrid, mormor, morfar och kerstin. Vi badade halv 11 till halv 12. När vi badat åkte vi hem till kerstin och åt mat. Nu är vi hemma igen. Orkar inte blogga mer.... men kommer göra ett inlägg till nu direkt efter! claraivarsson♥

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards