hela världen snurrar.

Alla inlägg under december 2011

Av Clara Ivarsson - 21 december 2011 09:49

Haaaj! Idag väckte mamma mig halv 7. Halv 12 ska jag, mamma och mormor äta på rosegarden. Ikväll ska jag, maja.j, mamma och mia kolla på amanda fondell och robin från idol på stan!!!! Nu sänder jag live på gosupermodel, ingen lyssnar en så länge :(

claraivarsson§

Av Clara Ivarsson - 20 december 2011 19:16

♥ Dag 2, en person jag vill träffa just nu.

 

  Min kusin Emma ♥

Av Clara Ivarsson - 19 december 2011 18:31

♥ Dag 1, en bild på mig + Fakta om mig.

 

Jag heter Clara Ivarsson. Mina intressen är att sjunga, dansa, vara med kompisar, blogga, ibland ta foto och scouter. Min mamma heter Lotta, pappa heter Håkan och min syster heter Cajsa och hennes blogg heter www.cajsa.bloggplatsen.se. Jag har 2 marsvin Flora och Pärla. Min favoritmat är tacos och min favoritfärg är rosa. Mina favoritprogram är icarly, idol m.m

Det var väl lite fakta om mig!

Av Clara Ivarsson - 19 december 2011 18:21

Jag kan väl försöka att göra detta med kommer att glömma...

♥Dag 1 - En bild på mig + fakta om mig.
♥Dag 2 - En person jag vill träffa just nu.
♥Dag 3 - Vilket är mitt favorit klädesmärke?
♥Dag 4 - Det här åt jag idag.
♥Dag 5 - Tio sanningar om mig.
♥Dag 6 - Typ av killar jag gillar.
♥Dag 7 - Min dag.
♥Dag 8 - Mitt favoritprogram/serie - Varför?
♥Dag 9 - En bild på mig för ett år sedan.
♥Dag 10 - En person/kändis jag önskar jag träffat.
♥Dag 11 - Min syster.
♥Dag 12 - Innehållet i min väska.
♥Dag 13 - En låt som får mig att gråta/en som får mig glad.
♥Dag 14 - Min bästa vän, bild på oss.
♥Dag 15 - Det här hade jag på mig idag.
♥Dag 16 - En bild på ett ställe som jag har varit på.
♥Dag 17 - Min reaktion när jag ser min själv i spegeln.
♥Dag 18 - Något/Någon som har förändrat mig.
♥Dag 19 - Det här saknar jag.
♥Dag 20 - Här shoppar jag helst/bild på senaste köpet.
♥Dag 21 - Min favorithögtid.
♥Dag 22 - En bild på mig själv som någon annan har tagit.
♥Dag 23 - Mina drömmar och ambitioner.
♥Dag 24 - Mitt favorit minne.
♥Dag 25 - Jag som bebis.
♥Dag 26 - Vad jag skulle göra om jag vann 10 miljoner.
♥Dag 27- Mitt favoritställe.
♥Dag 28- Mitt drömbröllop.
♥Dag 29- Vad jag gör om 15 år.
♥Dag 30- Tio bra saker som har hänt under dessa 30 dagar.

Det kommer bli svårt, men okej ska väl försöka......

Nästa inlägget kommer bli dag 1 :D

Av Clara Ivarsson - 18 december 2011 13:40

 

Av Clara Ivarsson - 17 december 2011 17:29

Heej! Ska nog sluta... alltså med mellanslag mellan bokstäverna på rubriken, kanske? Idag lördag och en vecka kavr till julafton, wihooo! Idag har jag och cajsa slagit in julklappar och så har jag julpyntat på mitt rum, nöjd, ja! Snart elr jag vet ibte ska vi äta flygade jakob (stavning), gott! Nu ska jag logga in på kpw (kpwebben) om det går, det gick inte innan!

claraivarsson♥

tänkte ladda upp 3 bilder, funkar inte ;(

Av Clara Ivarsson - 16 december 2011 20:05

Haaaj! Frdag idag, SKÖNT!!! Just nu är jag inloggad på kpw (kpwebben) och chattar. Ska kolla lite på tv och sen datorn igen, hehe... Allvarligt pallar inte blogga nu :(

claraivarsson♥

 

jag♥kp!


Av Clara Ivarsson - 15 december 2011 17:06

Hejsanhoppsan! Skola idag. Efter skolan åt jag macka och drack proviva (stavning). Sen tittade jag på tv. Efter det ritade jag och kollade i gamla kp-tidningar. Nu väntar jag på ett sms från kp, en bekräftelse på att jag är medlem på kpwebben!!! Just nu chattar jag på kpwebben! Klockan halv 7 ska jag till dansavslutning, undra vad vi ska göra?

claraivarsson♥ 

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards