hela världen snurrar.

Alla inlägg under december 2011

Av Clara Ivarsson - 5 december 2011 16:26

Tjaaaaa! Idag slutade skolan som vanligt 20 över 2. När jag kom hem fikade jag och kollade lite på tv. Sen hade jag video-samtal på msn med maja! Men jag var tvungen att göra läxa så jag fick avsluta samtalet. Men när läxan var klar hade vi video-samtal igen. Och vi har det fortfarande. Men jag ska stänga av datorn snart... Ikväll ska vi äta tacos, jippi! HÖRS!

claraivarsson§

 

blomma. Bild tagen från Cajsa.

Av Clara Ivarsson - 5 december 2011 15:49

Heej! Jag bloggade inte igår, för när jag skulle göra detså bara stod det felaktig kontrollsumma, fattar inte vad det betyder. Så jag testar nu fall det går 8)

claraivarsson§

Av Clara Ivarsson - 3 december 2011 21:58

                         

vissa bilder blev kansken lite suddiga, men skit samma ;)

 
Av Clara Ivarsson - 3 december 2011 21:39

Chacha! Nu är Junior Eurovision song contest slut, VÄRLDENS sämsta låt vann, ok nej inte världens men det var dålig. Den hette Candy Music tror jag. Nu ska jag ladda upp bilder från när vi bakde peppar kakor och från idag när vi bakde lussekatter, och kanske tog jag bilder när vi gjorde julgodis också... Snart kommer det bilder;)

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 3 december 2011 12:56

Halloj! Idag vaknade jag så att jag han se julkalendern. Den är bra än så länge. Innan så "dansade och tränade" jag och cajsa, elr vad man säger. När mamma kommer hem från stan ska vi baka julgodis. Kanske tar jag några bilder. Nu hör jag cajsa när hon springer på löpbandet vi har.

Igår var vi hos mormor och morfar och bakade pepparkakor. Även Wilmer ochEdwin var där ;)

claraivarsson§

Av Clara Ivarsson - 1 december 2011 17:27

Hej! Har typ inte bloggat... jag vet inte, sen i tisdags tror jag. Men ja, nu bloggar jag iallafall.

Idag väckte mamma mig kl sju, kvart över 7 kollade jag på julkalenadern. Idag slutade skolan 20 över 2. När jag kom hem åt jag bulle och drack varm chokladmjölk. Sen tittade jag på tv och efter det läxa, histora-prov imorgon.

Kloclan 7 ska jag dansa och jaa när jag kommer hem blir det tv. Nu ska jag draa, HÖRS!

claraivarsson§

 

VILL HA SNÖ!!!!

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards