hela världen snurrar.

Alla inlägg under december 2011

Av Clara Ivarsson - 14 december 2011 19:51

Heelaaooj! Idag skola, ja. Efter skolan hämtade mamma mig och vi körde till stan. Vi skulle möta cajsa, mormor och kusinerna wilmer och edwin där och dom var redan där när vi kom. Vi gick och fikade på brödboden och sen gick jag och cajsa och köpte 2 saker till paket-leken som vi ksa ha på lille-julafton (stavning). Klockan åtta ska jag se på tv, bonde söker fru det ska vara ett bröllop där idag. Innan skrev jag på min berättelse, har skrivit 3 och en halv sida på 2 dagar, är faktiskt riktigt nöjd med den... Nu har jag röstsamtal med maja, men hon äter nu, så jag måste avsluta samtalet nu för bonde söker fru börjar om 5 minuter... HÖRS!

claraivarsson♥

bonde söker fru, hehe.

brödboden, hehe.

Av Clara Ivarsson - 13 december 2011 19:19

Tjabba tjena! Idag är det den 13/12 alltså lucia! I skolan idag gick fyrorna lucia, bra! Efter skolan hämtade mormor mig och vi körde hem till henne. Halv fyra åkte vi och hämtademorfar vid hans jobb, och sen körde vi till Wilmers dagis, de skulle gå lucia! Mamma kom och hämtade mig där och vi körde till farmor och lämnade en blomma från mormor och morfar för att farmor och farfar har flyttat till en lägenhet! Sen körde vi hem, åhh vad skönt, det blev mycket körande idag... Nu pratar jag med maja på msn och senare ska vi äta lussekatter, mums! Orkar inte blogga mer nu för att jag har skrivit mycket idag på datorn, en berättelse som jag faktiskt blev VÄLDIGT nöjd med!!!

claraivarsson♥

  

min och emma.å 's fina och goda kladdkaka (för länge sen)...

Av Clara Ivarsson - 12 december 2011 17:36

Tjabba! Igår var jag på uppvisning och det gick bra, gjorde inte ett enda fel! Denna veckan är det läxfritt, JIHOOOOOO!

Och nästa också men då går vi bara i skolan måndag och tisadg och på ondagen är det skolavslutning! Sitter och lyssnar på idolskivan på spotify och undrar varför fest hos bagge och elektro pop är med på skivan? HÖRS!

claraivarsson§

VINNARE AV IDOL: AMANDA FONDELL DEN BÄSTA !!!!!!!!

Av Clara Ivarsson - 11 december 2011 13:20

Heej! Bloggade inte igår, vet inte varför, orkade inte tror jag... Kvart över tre ska jag till idrottshallen och uppvisningen börjar klockan fyra. Det ska bli kul att dansa! Nu har jag videosamtal med maja på mn, hon ska också dansa idag! Mamma har kört iväg cajsa till idrottshallen hon skulle vara där klockan ett, tidigt när uppvisiningen börjar fyra. Nu drar jag, HÖRS!

claraivarsson§

Av Clara Ivarsson - 9 december 2011 19:44

Heej! Äntligen fredag! Efter skolan åkte vi buss hem till felicia, jag, felicia, hennes bror och hennes syster! Vi åt mellanmål och jaa, lite till ocksåååå... Mamma hämtade mig vid halv 5, jag klippte mig när hon hämtat mig. När vi kom hem tittade jag på tv och sen åt vi mat. Nu sitter jag och väntar på att idol ska börja,JIPPI!!!

HEJA AMANDA

HEJA AMANDA

HEJA AMANDA

HEJA AMANDA

HEJA AMANDA

HEJA AMANDA

HEJA AMANDA

HEJA AMANDA

HEJA AMANDA

HEJA AMANDA

HEJA AMANDA

HEJA AMANDA

HEJA AMANDA


imrogon ska jag vara med felicia igen! Men vi HÖRS imorgon!

claraivarsson§

 

amanda!!!!!

Av Clara Ivarsson - 8 december 2011 15:35

Heej! När jag kom hem från skolan åt jag macka. Sen åt jag chokladbollar, 3 halvor. Efter det gjorde jag läxa, historia, muntligt prov imorrn. Nästa vecka ska vi inte ha någon läxa alls, jippi!!!!!!! Så sista läxan imogon för terminen ;)

Halv 6 ska jag till genrep med dansen. Nu ska jag fixa en sak. HÖRS!

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 7 december 2011 19:27

Heej! Jaa det är sant, jag är rädd för kameler. Fast jaa, bara kameler som är med i ett spel som heter Alibaba! Jag är allvarligt LIVRÄDD för det spelet, fast jag önskade det i julklapp när jag var 8 år. Jag, Selma, Cajsa och Amelia skulle spela det men jag vågade inte, det är sjukt läskigt. Man fäller ner kamelen så den lägger sig ner, och så sätter man dit en sadel och Alibaba på sadlen och sen tar man kort och på korten står vad man ska hänga på sadeln och när som helst kan den hoppa upp (kamelen alltså) och då skriker jag som bara den, såå ja ni förstår jag är LIVRÄDD!!!!


Idag var det skola, efter skolan följde selma med mig hem. Vi satt lite vid datorn och sen var vi ute, det var roligt!!! Vi gick lite på min gata och då såg vi alicia vid datorn, vi kallade på henne och vi fick komma in ett tag. Selma gick hem vid 6, då åt vi mat jag åt tacos och Cajsa, mamma, pappa och Amelia fläskpannkaka. När vi ätit gjorde jag läxa och nu chattar jag med selma och på tv börjar Bonde söker fru, sista programmet. Nu drar jag. HÖRS!

claraivarsson§

       

bilderna är tagna från min och majas blogg: www.mcbff.bloggplatsen.se

LÄSKIG KAMEL!!!           

Av Clara Ivarsson - 6 december 2011 18:07

Heej! Idag var det skola, maja följde med mig hem efter skolan. När jag skulle på utvecklingssamtal så gick maja följe med mig och mamma fram till skolan. Nu eller typ om 5 minuter ska vi hämta selma och köra till scouterna.

Imorse såg jag julkalendern, och jaa faktiskt den är bra! Nej nu måste jag gå för vi ska löra nu, såå. HÖRS!

claraivarsson§

hinner inte lägga in en bild ellr blogga mer idag.

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards