hela världen snurrar.

Alla inlägg under december 2011

Av Clara Ivarsson - 25 december 2011 17:10

Hejsan! Idagär det söndag alltså 25/12 Juldagen! Idag har jag inte bytt om och bara slappat... Innan tittade jag lite på filmen som jag fick igår, mysteriet på Greveholm. Jag sitter vid min nya dator som jag också fick igår! Här nere kommer jag skriva vad jag fått och bilder kommer en annan dag!

Jag fick:

Dator
Något sorts ställ till datorn med
fläkt
Pyssel
Pennor
Klistermärken till topmodel
Presentkort på
lindex
Bok
Hörlurar, rosa!
Kläder
2
pyjamas
Pengar
Morgontofflor/morgonskor
En nalle, av glas (av
bästisen)
Film
Biobiljett, elr vad man säger
walkie
talkie
CD-skiva
Choklad
Lakan
Spel, geni junior heter
det
Presentkort, fika var jag vill och syrran bjuder!!!
armband


Jag tror det var allt... Jag fick en kamera för jag har ju sålt jultidningar så jag röknar det också som en julklapp♥

claraivarsson♥

 

Första uppladdade bilden på min blogg, har inga bilder på min dator än ♥

Av Clara Ivarsson - 25 december 2011 11:19

Haaajsan! Igår var det julafton... Då fick jag en del saker, t.ex en dator, walkie talkie, pennor m.m

Senare ska jag ta foto på allt, så får ni se! Nu sänder jag live med/på min nya dator och det funkar utmärkt! Cajsa tar lite foto med sin nya kamera. Nej nu måste jag gå, HÖRS!

claraivarsson♥

inga bilder på den nya datorn :o

Av Clara Ivarsson - 24 december 2011 20:39

Haj! Nu är alla paketer öppnade, vad ajg har fått får du veta imrgon! Jag blev glad för allt!!!!!

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 24 december 2011 11:47

                 

bilder sen igår♥

 
Av Clara Ivarsson - 24 december 2011 11:20

Heej! Idag är det JULAFTON, jippi!!!! Klockan 1 ska jag, mamma, pappam och cajsa på gudstjänst, det tycker inte jag är kul, men då går det fortare tills farmor och farfar ska komma kl 3. Då blir det kalle anka, bra! Nu ska jag ladda upp bilder sen igår... Hinner inte ladda upp bilderna nu, gör det sen. Cajsa ska sminka mig. HÖRS!

claraivarsson§

 

Vi tog bilden nyss... HAHA XD

Av Clara Ivarsson - 23 december 2011 11:01

Haajsan! Idag gick jag upp vid 9. Åt frukost, kollade på tv och duschade (stavning). Idag är det lille-jul elr vad man kallar det. Klockan 3 ska vi till mormor och morfar och imorgon ska vi fira jul hemma med farmor och farfar...

Bloggar kanske senare idag. HÖRS!!!

claraivarsson♥

Jag och maja skulle kolla på amanda Fondell och på jasmin fotade dom oss, vi finns på deras blogg: www.jasminofriends.blogg.se  


Av Clara Ivarsson - 22 december 2011 19:36

♥ Dag 3, mitt favorit klädesmärke.

H&M

Av Clara Ivarsson - 22 december 2011 19:33

Haaj! Idag har jag städat mitt rum lite och varit med maja.j Vi skulle åka till stan men det blev inte. Vi sände live, gkorde drinkar, lekte en lek m.m Innan tittade jag på julkalendern, man fattar inte hur den ska sluta det är ju bara 2 avsnitt elr vad man säger kvar...

claraivarsson♥

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards