hela världen snurrar.

Alla inlägg under januari 2011

Av Clara Ivarsson - 29 januari 2011 13:55

Hej! Idag vaknade jag kl halv tio, tror jag. Alicia sov hos mig. Vi tittade på tv sen åt vi frukost. Igårkväll gjorde vi kort till sherin och jasmin för vi ska på kalas hos dom. Vi såg mamma på tv för hon var och tittade på handbolls-matchen, kristiandstad-arena. Vi gjorde vid oss och sen höll vi marsvinen. Alicia gick sedan hem och jag städade rummet och hittade på en dans. Sen duschade jag och klädde på mig lite kläder. Snart kommer väl alicia och hämtar mig för vi ska ju på Feeeeest hos Sherin och Jasmin, som jag saa. Hoppas det blir roligt.


Jag lovade ju att lägga in bilder på mina julklappar, men det är lite sent nu så ni får inte se dom!

kramkramkram claara <33

  

Av Clara Ivarsson - 19 januari 2011 20:45

Jag är olika

Jag är ledsen

Jag är arg

Jag är glad

Jag är rädd

Jag är sur

Jag är lycklig

Jag är ingenting av det här

Jag bara är

Av Clara Ivarsson - 19 januari 2011 19:59

Heej! Idag väckte pappa mig. Jag gjorde vid mig sen så skjusade pappa mig till skolan. Jag åt frukost där och efter det gick jag in i mysan med, daniella, belinda, hedda, celinne och jag. Vi hittade på en dans med en låt (tänker inte säga vilken).

Kvart över åtta så gick vi ut och halv nio ringde det in. Susanna var inte här idag. Men vi hade Kersti. Första lektionen jobbade vi med röda tråden och matte. Sen var det rast. Nästa lektion engelsa, lunchrast, sista lektionen so/religon.

Mamma och Cajsa hämtade mig efter skolan. Vi körde till stan och fikade. Jag åt kärleksmums med varmchoklad och grädde på darins. Vi gick sedan lite i affärer. Jag fick ett par gummistövlar. Och sen köpte vi lite mer. Sen åkte vi hem. Jag gjorde läxan och sen så gick jag på promenadbandet, i tjugo minuter. Jag låg sen på liggunderlag och gjorde "låtsas sittups". Sen duschade jag och satt mig vid datorn efter det. Nu tittar jag på sveriges mästerkock.



Jag bloggar inte så mycket så nästa gång jag bloggar LOVAR jag att lägga in bilder på mina julklappar :D


CLARA...


     

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards