hela världen snurrar.

Alla inlägg under augusti 2012

Av Clara Ivarsson - 31 augusti 2012 22:30

Hej!
Har inte orkat blogga idag. Efter skolan var jag med Emma. Vi pärlade ett bästishalsband, men mitt gick sönder när Emma åkt hem, men det går att laga! Jag har inte gjort så mycket mer idag... Imorgon ska jag va med Emma kusin en stund.
claraivarsson§

Av Clara Ivarsson - 30 augusti 2012 20:53

Hej!
Sitter i bilen på väg hem från dansen. Ska duscha när jag kommer hem, är varm!! Bloggar mer imorgon!
claraivarsson§

Av Clara Ivarsson - 30 augusti 2012 16:46

                         

Av Clara Ivarsson - 30 augusti 2012 16:09

Hej!

Idag är det torsdag. Slutade skolan tio över ett. Halv 8 sp börjar dansen igen, ska bli kul! Idag har det åksat och blixtrat och regnat, hatar åksa! Men nu är det dinare vöder igen.

Igår och idag så har jag haft superdplig statistik, vet inte varför! Så måste lägga upp någon bild eller video eller någonting, så brukar det bli bättre! Har inga nya bilder på denna datorn, sitter inte vid min egna, så jag får npg fixa en video eller något. Jaja, vi hörs!

claraivarsson♥

 

Av Clara Ivarsson - 29 augusti 2012 21:37

Hej!
Kom hem från scouterna för ett taf sedan. Duschade när jag kom hem därfrån. Nu ska jag sova, skola imorgon. Har sämst statistik idag!!! Vi hörs imorgon!
claraivarsson§

Av Clara Ivarsson - 29 augusti 2012 17:42

Hej!

Efter skolan var jag med Eliana och Albulena, först cyklade vi hem till Albulena och sen cyklade vi iväg och fotade. Vet inte Albulena skulle lägga ut bilder på sin blogg så jag kan kopiera dom, för vi fotade med hennes kamera, annars strunt samma. Klockan 7 ska jag och Selma på scouter, vi har flyttat upp en grupp nu. En bra dag idag.

claraivarsson♥

 

SAKNAR SOMMARLOVET.

Av Clara Ivarsson - 28 augusti 2012 17:07

Hej!

Idag slutade vi halv 3. Gjorde engelskan idag också, så nu har jag inga fler läxor att göra denna vecka, skönt! Är fortfarande fökyld, och så har jag fått ont i halsen, men det är inte så farligt! Nu ska jag kolla bloggar. Jag kanske uppdaterar mer senare!

claraivarsson♥

har inga roliga bilder att lägga ut, TRÅK!   

Av Clara Ivarsson - 27 augusti 2012 20:33

Hej!
Vakade idag och var fökyld, usch då! Idag fick vi några läxor, har gjort nästan alla. Jag är rätt trött så har inte orkat blogga idag... Nu ska jag fortsätta att kolla på tv.
claraivarsson§
Bilden är från igår när mamma klädde mina böcker.

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards