hela världen snurrar.

Alla inlägg under december 2010

Av Clara Ivarsson - 28 december 2010 15:44

Hejojjsan! Idag har jag vaknat hos mormor... Åt bullar och fil och drack varm chokladmjölk. Kl tio gick jag upp till cajsa och väckte henne. Sen så spela jag nitendo ds och satt vid cajsas dator. Efter en stund när vi hade gjort vid oss så åkte vi till bockatorpet... Och lidant som förra året körde morfar fel. HAHA fast bara lite idag. När vi kommit fram  tog vi på oss skidorna och vi visste inte vilket håll vi skulle åka så vi började åt ett håll. Sen trodde vi att vi hade åkt ett fel håll. Så vi vände och åkte både upp och ner för en backe och sen vände vi igen för vi hade kommit in på ett ställe där det knappt man såg spåren. Tillslut kom in in på rätt spår och då följde vi gul...där vi kom från början... Vi åkte 2 liometer men det var en backe som var jättehög. Och jag skrek såklart, aaaaaaaah och en annan kom och mötte mig och han tittade på mig jätte mycket när jag skrek aaah. När vi åkt klart så åt vi korv i termos och nyponsoppa. När vi åkte hem så frös jag jättemycket om fötterna... När vi var hemma hos mormor sprang jag in i hennes soffa med filt på mig och spelade nitendo ds. Mys mys mys... sen tjatade jag på cajsa för jag ville sitta vid hennes dator. Senare ska vi äta köttfärssås och såagetti.


Ånejjjjj, har glömt skriva och lägga in bilder om julafton...men det gör jag någon annan dag <33


Kram och puss.

Av Clara Ivarsson - 24 december 2010 12:11

Hej! Längsesen jag bloggade men idag är det julafton, jag kommer skriva om vad jag fick i julklapp någon annan dag. Men jag lovar att blogga mer. julafton... Imorse gick jag upp och öppnade presenten i julstrupan, jag fick en bok. Den heter juvelkuppen. Har 2 andra i samma serie. Har precis duschat och kl 1 ska vi se på ett program som mamma såg när hon var 10 år, den heter trolltyg i tomteskogen. Halv 3 kör vi till mormor och kl 3 ser vi på kalle anka...Phu.. många tider att passa. Sen tror jag att vi ska äta lite julbord och tomtegröt :D Igår var farmor och farfar här och vi fick lite klappar då, både på kinden och att öppna det får vi nog idag också...


Vad fick vi?

* Örhängen

* Ett spel

* Guinness rekordbok

* Skiva, så mycket bättre

*  Presentkort, cubus




Skriver om julafton någon annan dag :D


      

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards