hela världen snurrar.

Alla inlägg under januari 2012

Av Clara Ivarsson - 31 januari 2012 15:35

Halloj! Nu sitter jag i soffan och tittar på tv. Jag har ätit och snart ska jag göra läxor. Inga bilder nu heller, jag suger på att lägga upp bilder, JUS NU! Halv sju ska jag på scouterna, selma hämtar mig! HÖRS!

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 30 januari 2012 19:52

Hejhej! Idag har jag ju inte bloggat, men har ändå rätt många besökare (för mig)... Nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik. Har checkat in några bloggar också! Efter skolan följde Maja med mig hem. Jag följde henne en bit när hon skulle hem. När jag kommit hem igen gjorde jag läxor! Del 3 på min berättelse kommer npg snart! Klockan 8 ska jag se på familjen annourlunda, älskar det programmet! HÖRS!

claraivarsson♥

åhh, inga nya bilder idag heller  

Av Clara Ivarsson - 29 januari 2012 18:40

Ja, har jag bloggat idag? Kommer faktiskt inte ihåg. Jaja, nu bloggar jag. Och kollar på Elsas värld. Den är gryyyym! Cajsa har böcker med Elsa också. Men den tredje boken kommer nog snart, vet ej... Idag vaknade jag vid halv 10. Åt frukost och tittade på tv. Cajsa och mamma blev hämtade av farmor och farfar blev kvar hemma hos oss. Jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde sen... Jo, jag satt vid datorn. Datorn laggade så jag kunde inte ladda upp bilder idag heller, förlåt! Nej, nu ska jag gå! HÖRS!

claraivarsson♥


Av Clara Ivarsson - 28 januari 2012 22:38

Hej! Just nu är jag på riktigt blogghumör! Tittar på tredje avsnittet på Elsas värld. Reklam, IGEN :(

Aja, nu ska jag gå! HÖRS!

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 28 januari 2012 22:25

hejhej! Nu sitter jag i min säng och kollar på Elsas värld. Riktigt grym alltså!!!! Glömde lägga in bilder idag, som jag sa.

Nu är det reklam på Elsas värld. Börjr snart, så hinner inte blogga mer nu!

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 28 januari 2012 19:05

Om du inte kommer ihåg vad som hände sist, rulla neeeer!

--------------------------------------------------------------------

DEL 2:


Maja vaknar tidigt, hon tänker på vad som hände i fredags, det var läskigt. Jag
tittar på klockan, den visar 05:06. Jag måste somna om. Men jag kunde inte, jag
vände på mig fixade till täcket, men jag somnade inte. Mamma måste hört mig för
hon kom upp till mitt rum:
- Kan du inte somna gumman?
- Nej.
- Pappa
ska ändå gå upp nu så du kan väl sova inne hos mig?
- Ja, sa jag sömnigt och
gick in till mamma och pappas sovrum.
När jag väl somnade sov jag länge,
mamma väkte mig halv ett. Det blev frukost på sängen, jag älskar sommarlov! Idag
ska jag och mamma till stranden. Bara jag och mamma, så skönt! Jag hjälpte mamma
att packa ner fika och sedan packade jag ner mina badkläder. Vi gick till
stranden, hand i hand. Jag visste att jag var 13 och fall mina kompisar skulle
sett mig skulle de skratta. När vi kom till stranden fick jag panik...

Av Clara Ivarsson - 28 januari 2012 17:36

Hej! Snart ska del 2 komma på min berättelse. Men på den sidan jag skrivit den står det: Webbsidan kan inte visas :(

Men jag kan försöka igen, nu!

Av Clara Ivarsson - 28 januari 2012 15:22

Skit i vad det står bredvid på bilden!

 

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Skapa flashcards