hela världen snurrar.

Alla inlägg under november 2012

Av Clara Ivarsson - 30 november 2012 23:00

Hej!

Efter skolan så kom Caroline, Wilmer och Edwin och hämtade mig och Cajsa. Och så åkte vi hem till mormor och morfar. Först fikade vi och sen bakade vi en massa pepparkakor. Jag duschade också hos hos mormor och morfar för skulle på kalas eller fest eller vad man säger, hos Albulena. Det var roligt!

Nu ska jag gå och lägga mig, kramiis.

claraivarsson♥

         

Bilder från idag.

Sista bilden är på Edwin när han springer runt med en påse på huvudet, haha.

Av Clara Ivarsson - 29 november 2012 21:48

Hej!

Efter skolan kom Alicia hem till mig! Vi hade jätteroligt, och filmade lite också faktiskt som jag ska klippa ihop till en film... Sålde jultidningar i år och jag samlade ihop till en surfplatta. Men för någon dag sen så kom grejerna jag sålde och mamma åkte och hämtade dom idag! Kollade igenom allt, och allt var med! Själv så besätllde jag en bok som heter varför är boxningsringar fyrkantiga. Och så fick jag tre filmer och en klocka som välkommspresent.

Imorgon så ska jag på kalas hos min kompis Albulena. Och efter skolan ska familen, kusinerna och mormor och morfar baka pepparkakor. Kram!

claraivarsson♥

 

random bild.

Tog den för några veckor sen, är faktiskt rätt nöjd med bilden!

Av Clara Ivarsson - 28 november 2012 21:51

Hej!
Jag har verkligen inte haft tid att uppdatera idag! Har haft fullt upp idag! Efter skolan gjorde jag läxor, har prov imorgon... Klockan 4 skulle jag och cajsa klipp a oss. Så vi kom inte hem förrän lite efter 6. Och scouterna börjar 7 till halv 9. Nu ska jag sova. Kram.
claraivarsson§

Av Clara Ivarsson - 27 november 2012 21:32

Okej, jag måste stänga datorn nu och gå och lägga mig, är rätt trött. Men måste bara göra ett inlägg till, på grund av att jag hade 13 besökare igår, sämre än någonsin!!!

Jag tog några nya bilder, men ska inte ladda upp dom idag, utan det får bli imorgon eller någon annan dag. På lördag är det 1 december, tiden går så fort! Och på fredag ska familjen och kusinerna hem till mormor och morfar och baka pepparkakor, mums! Vi hörs! puss.

claraivarsson♥

 

Tog lite bokeh bilder också, blev faktiskt rätt så nöjd, förutom att de blev lite suddiga....

Av Clara Ivarsson - 27 november 2012 21:12

 

Av Clara Ivarsson - 27 november 2012 19:24

Hej!

Jag har varit hemma själv nu i 2 timmar. Innan det så har jag gjort läxor och bara tagit det lungt! Ska faktiskt ta några nya bilder så ni har något att kolla på och även ladda upp en video jag gjorde för några dagar sen!

Kramiiiiiiis.

claraivarsson♥


Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards