hela världen snurrar.

Alla inlägg under november 2012

Av Clara Ivarsson - 10 november 2012 16:52

Hej!

Idag har jag varit med Emma, min kusin då alltså. Halv 3 kom Wilmer och Edwin, när de åkte hem klockan 4 så åkte Emma också hem. Halv 7 ska familjen till Åhus. Har inte hunnit tagit nya bilder idag heller. Hinner inte ta nya bilder imorgon heller, jo, vi ska till mormor och morfar imorgon, kan väl ta med kameran dit då. Och så ska vi se på musikal/teater som heter cats också! Kram.

claraivarsson♥

 

Av Clara Ivarsson - 9 november 2012 21:48

Hej!

Äntligen fredag, fastän att veckan har gått fort! Efter skolan följde Maja med hem. Hon åkte hem kl 6. Ikväll åt jag tacos, gott. Imorgon ska jag vara med min kusin Emma, hon kom hit ikväll.

Snart börjar nog X-factor igen, ska se på det. Kram.

claraivarsson♥

SKA FÖRSÖKA TA NYA BILDER I HELGEN, PUSS.

 

Av Clara Ivarsson - 8 november 2012 17:10

Hej!

Jag har inte gjort så mycket idag heller, men imorgon ska jag vara med Maja. Snart kommer hemma och så ska åka och dansa, vi skulle dansa med gruppen inför människor idag, det var typ någon insamling, men det skulle nog inte va så många som kom, hehe. Kl 6 ska vi var där och så åker vi tillbaka till studion när vi dansat och träna på dansen vi ska hai jul, vi är faktiskt klara med den! Blogga imorgon. puss och kram.

claraivarsson♥

 

bild från i sommras.

Av Clara Ivarsson - 7 november 2012 17:57

Hej!

När jag kom hem från skolan hade mamma gjort nyponsoppa, gott! Sen har jag gjort läxa och tittat på tv. Kl 7 börjar scouterna, så Selma ska hämta mig, idag står det "vi letar" på programet. Imorgon är det torsdag, och snart helg, hejahejaheja! Pussis.

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 6 november 2012 20:38

Hej!

Och så tänkte jag börja inlägget med idag, igen! Men ja, jag har inte gjort så mycket idag. Nu sitter jag och kollar på kan du slå en pensionär?. Jag har inga nya bilder till bloggen, alla foto på mig och Emma är uppe på bloggen.

Ja, nu ska jag fortsätta titta på tv. Kramiss.

claraivarsson♥

 

Av Clara Ivarsson - 5 november 2012 20:28

             

Av Clara Ivarsson - 5 november 2012 20:24

Hej!

Och så var det skola igen. Lovet gick himla fort, synd att det inte var i en vecka till. Jag har inte gjort så mycket idag.

Imorgon vet jag inte heller vad jag ska hitta på. Nu kollar jag på project runway, men det är reklam just nu.

Jag var ju hos Elin och Hanna och Elin igår, vi hade superkul, det var ju så längesen jag träffade dom. Kram.

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 4 november 2012 11:02

Hej!
Nu sitter jag i bilen på väg till Hanna och Elin. Är framme om ca en timme. Ha en bra dag, kram.
claraivasson§

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards