hela världen snurrar.

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Clara Ivarsson - 4 juli 2012 21:50

Hej! Jag ska stänga datorn och gå och göra vid mig nu, ska sova snart för jag vaknade rätt tidigt idag och så ska vi gå upp typ halv 9 imorgon, om inte tidigare, för vi ska köra ca halv 10. Jag kollade klart på bloggarna nu, det har tagit mig timmar att kolla på dom, internet har varit såååå segt på min dator idag. Puss & kram☻

claraivarsson♥


Av Clara Ivarsson - 4 juli 2012 18:59

Hej!

Imorgon ska jag, Cajsa, mamma, Wilmer, Edwin, Franz, Henke, Caroline, mormor och morfar (oj, vad många det blev, hehe) till Ystad djurpark och alltså kommer jag inte kunna blogga, vi ska åka halv 10. Det ska bli kul. Ska fixa några tidsinställa inlägg så inte bloggen blir helt död, och denna gången ska jag inte glömma att göra det... Puss & kram☻

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 4 juli 2012 18:10

Hej!

Idag har det inte varit så soligt men ja, rätt varmt! Jag följde med Maja till stranden, vi badade mest, haha! Innan vå åkte hem köpte vi glass. Maja följde med mig hem och badade och hon åkte hem för en stund sedan, jag fryser nu, det var 22 grader i poolen och typ 17-18 i havet, riktigt skönt var det! Ikväll ska vi äta kålpudding som mormor har gjort.

Nu ska jag titta på bloggar, ha det bäst, puss & kram☻

claraivarsson♥

Bilder på mig och Cajsa från igår innan vi skulle titta på film:

     


Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards