hela världen snurrar.

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Clara Ivarsson - 19 juli 2012 22:01

Hej!

Idag åkte vi till ikea vid halv 3. Vi köpte lite olicka saker, hylla, lampa, blomma, kruka och så köpte jag världens sötaste gosedjur. Det är en liten igelkott som håller i en jordgubbbe! Imorgon kommer Emma till farmor och farfar. Jag ska till farmor och farfar också. Om det blir fint väder ska vi nog åka hem till mig. Anita kommer och hämtar mig och Emma på kvällen och sen ska jag vara hos Emma tills på tisdag, men Emma har ju också en blogg så jag kommer nog kunna blogga, men inte så mycket som när jag är hemma. Det ska bli superroligt att åka till Emma, var där förra året också. Imorgon ska jag packa. Kameran följer med, så blider kommer. Puss & kram☻

claraivarsson♥

 

Av Clara Ivarsson - 19 juli 2012 14:18

Hej!

Just nu sitter jag och skriver en novell, jag skrev den på min dator och nu skriver jag över den till den andra datorn.

Jag ska vara med i en tävling som heter bokfestivalen. Såhär ser det ut där jag sitter just nu:

        

Nu ska vi till ikea, bloggar senare! Puss & kram☻

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 19 juli 2012 10:07

Hej!

Jag vet inte vad jag ska hitta på idag. Nu ska jag stänga datorn och göra vid mig. Bloggar mer senare. Puss & kram☻

claraivarsson♥


Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards