hela världen snurrar.

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Clara Ivarsson - 2 juli 2012 21:55

Hej!

Jag och Cajsa kom in nyss för vi var ute och spelade krocket, pappa köpte det igår eller förrgår, kommer inte ihåg...

Det är roligt! Jag vann över henne 1 gång, yeeeey! Nu ska jag fortsätta titta på fångad, wie! Puss & kram☻

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 2 juli 2012 20:26

Hej!

Det har varit superroligt idag! Först väckat mamma mig och Cajsa och 20 i 9 hämtade vi Maja och Amanda. Vi var framme på Tosselilla kvart i 10 och de öppnade 10, precis lagom! Vi lämnade först handdukar och kylväskan på solstorlar så vi hade dom när vi skulle bada sen gick vi och åkte karuseller, jag åkte: Mäd Möuse, fritt fall, radiobilarna och virvelvinden, jag tror det var dom. Och så åkte jag, Cajsa, Amanda och Maja trampbåtar, jag och Maja trampade först och sen bytte vi. När vi åkt karuseller åt vi mat och sen gick vi och badade vi. När vi badat ett tag åkte vi karuseller igen. Innan vi åkte hem badade jag och Maja en stund till. Tosselilla stängde klockan 6 och vi åkte klockan 6, hehe...

Nu ska jag fortsätta kolla på bloggar, ha en fin kväll. Puss & kram☻

claraivarsson♥

 

Här sitter jag nu ;)

Hade inte med min kamera till tosselilla, kanske kan sno en bild frpn Cajsa imorgon....

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards