hela världen snurrar.

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Clara Ivarsson - 3 juli 2012 20:33

Vi fick väl lyxa till det lite och ha madrass och täcke, istället för liggunderlag och sovsäck...

         

Av Clara Ivarsson - 3 juli 2012 20:32

     

Av Clara Ivarsson - 3 juli 2012 20:29

Nu har mitt Ölands djurpark-åkband åkt av och instället är tosselilla på, haha! Det ska sittta där tills det ramlar av!

 

Sist hade jag ett gult, nu ett rött, hade gärna velat ha ett rosa!

Av Clara Ivarsson - 3 juli 2012 20:12

Hej!

Idag har det varit fint väder. Jag har badat i poolen, ritat och mer. Jag tog fram alla mina top model-böcker och la ut dom på gräsmattan, jag har rätt många, hehe, bilder kommer. Inatt ska jag och min syster tälta, wie! Vi ska också titta på film, livet enligt rosa, det var längesedan jag så den. Nu ska jag ladda upp lite bilder på tältet och alla topmodelböckerna. En sak till, jag skickade in ett brev till en tjej som ville ha en brevvän och det var ett tag sedan och idag fick jag ett brev av henne och hon ville vara min brevvän, blev jätteglad, yey! Puss & kram☻

claraivarsson♥

 

En bild som mamma tog på mig, pärla (som sitter i mitt knä) och Flora (som sitter på gräset bredvid mig).

Kan ni se madrassen som ser ut som en senap i bilden, haha!?

Av Clara Ivarsson - 3 juli 2012 10:50

         

För första gången tyckte jag fritt fall var roligt, har åkt den när jag var liten typ 2 gånger, usch vad jag hatade den då, MEN DET VAR ROLIGAST!

Bild 1: Badet när vi åkte hem

Bild 2: Badet när vi kom dit

Bild 3: Virvelvinden

Bild 4: Radiobilarna

Bild 5: Frittfall

Det var rätt kul att badet var tomt när vi kom dit och när vi åkte hem, haha!

Av Clara Ivarsson - 3 juli 2012 10:42

Hej!

Jag gick upp för ett tag sedan. Det blir fint väder idag också, eller det känns som det nu i alla fall. Nu ska jag sno några bilder från Cajsas blogg från tosselilla... Vet inte vad jag ska göra idag, ta det lungt. Puss & kram☻

claraivarsson♥


Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards