hela världen snurrar.

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Clara Ivarsson - 25 juli 2012 22:41

Hej!

Nu är jag hos mormor och morfar. Vi har spelar spel sen vi kom hem. Snart ska jag lägga mig men först borsta tänder.

Imorgon ska vi till stranden, Wilmer, Edwin och Caroline också. Nu ska jag sitta vid datorn en luten stund till... Puss & kram☻

claraivarsson♥

 

Min söta kusin Wilmer♥

Av Clara Ivarsson - 25 juli 2012 18:06

Hej!
Idag har det varit skjuuuukt fint väder idag igen. Vi åkte till stranden halv 1. Det var rätt kallt i vattnet för det blåste utåt och sen vände vinden så det blev lite varmare i vattnet. När vi kom hem badade jag i poolen, 25° såå härligt! Snart ska vi äta mat, mormor och morfar ska också äta här. Sen ska jag följa med dom hem. Puss & kram!
claraivarsson§

Av Clara Ivarsson - 25 juli 2012 10:14

Hej!

Jag gick upp för ett tag sedan. Jag är hemma själv men mamma slutar jobbet klockan 12. Det verkar bli toppen-väder idag också, så det blir nog ett dopp i poolen. När jag kom hem igår hade jag fått en brev från min brevkompis Mathilda och mitt "skal" eller vad det kallas. Ska fota det så ni ska få se hur det ser ut. Senare ska jag, mamma och mormor till stranden och sen ska jag sova hos mormor och morfar inatt. Nu ska jag stänga datorn och gå och klä på mig, jag bloggar mer senare. Puss & kram☻

claraivarsson♥


Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards