hela världen snurrar.

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Clara Ivarsson - 11 juli 2012 21:34

Hej!

Jag, Cajsa och mamma åkte till Wilmer och Edwin vid halv 3. Innan vi åkte hem åkte vibarnbarn in till stan jag köpte ett par byxor och en kjol. När vi kom hem lockade Cajsa min hästsvans och sen åt vi mat. När vi ätit mat åkte vi in till stan igen och åkte karuseller med vår grannes barnbarn, Elin, Hanna och Linnea. Elin och Hanna är tvillingar och lika gammla som jag. När vi kom hem kom Elin och Hanna in till oss, vi spelade kubb, käkade glass och hoppade studsmatta. De gick hem för att tag sedan. Nu ska jag och Cajsa titta på en "film". Imorgon ska jag nog inte hitta på så mycket, Elin och Hanna kommer i alla fall till mog imorgon eftermiddag. Ha en fin kväll, puss & kram☻

claraivarsson♥

Jag tog outfit bilder innan idag, men orkar inte lägga ut dom nu, kanske imorgon!

 

Det får bli en bild på en sköldpadda som jag tog på ystad djurpark.

Av Clara Ivarsson - 11 juli 2012 11:24

Hej!

Jag åt frukost för ett tag sedan och nu ska jag försöka skriva ut en bild som jag ska skicka med i brevet till min brevvän.

Sen ska jag städa mitt rum. Idag regnar det ute, tråkigt! När jag städat rummet ska jag baka chokladbollar. Senare idag ska vi åka till Edwin och Wilmer och fika. Puss & kram☻

claraivarsson♥

Inga bilder.

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards