hela världen snurrar.

Alla inlägg under juli 2012

Av Clara Ivarsson - 15 juli 2012 16:53

Hej!

Vi kom hem från marknaden för ett tag sedan, jag köpte en tröja. Ni ska få sen den sen, om ni följer mig på instagram så har ni kanske sett den... Jag tog bara några bilder på marknaden. Halv 6 ska vi köra till Edwin och Wilmer och grilla.

Puss & kram☻

claraivarsson♥

       

Bilder från marknaden! :)

Av Clara Ivarsson - 15 juli 2012 09:56

Hej!

Jag åt furkost för en stund sen och snart kommer mormor och morfar så ska vi köra till en marknad. Nu har jag kollat på bloggar, bloggar senare. Puss & kram☻

claraivarsson♥

 

En bild jag tog i förrgår.

Av Clara Ivarsson - 14 juli 2012 22:54

Hej!

Maja kom till mig idag, när vi varit hos mig ett tag åkte vi hem till henne. Kvart över 6 åkte jag hem, åt mat och bytte om. Kvart över 7 cyklade jag och mamma till Maja igen så cyklade vi till stan och tittade på Sean Banan, jag och Maja stod längst fram, haha! Pappa tog några bilder med sin kamera, några blev lite suddiga men inte alla... När det var slut käkade vi glass på darins och sen åkte jag och Maja en karusell, det var sista dagen på sommardagarna idag. Snart ska jag lägga mig. Imorgon ska vi på marknad, puss &  kram☻

claraivarsson♥

     

Av Clara Ivarsson - 14 juli 2012 11:21

Hej!

Idag gick jag upp halv 11, hehe. Idag ska jag inte göra så mycket. Nu ska jag spela sims, det var ett tag sedan. Puss & kram☻

claraivarsson♥


Av Clara Ivarsson - 13 juli 2012 22:40

Hej!

Nu sitter jag i min säng och letar massor med inspirationbilder till veckans inspiration. Jag gör tidsinställda veckans inpiration för  månad åt gången, så nu ska jag fixa till september. Puss & kram☻

claraivarsson♥

 

Hihi, en liten tjuvkikning på måndagens veckans inspiration!


Av Clara Ivarsson - 13 juli 2012 21:02

Hej!

Jag och Cajsa var och spelade kubb hos Elin, Hanna och Linnea innnan, som jag skrev. Dom hade gäster så när dom skulle fika gick jag och Cajsa hem. Innan dom åkte kom dom in och sa hejdå, dom åkte för en stund sen. Innan dom gick tog pappa några bilder på oss. Ha en fortsatt fin kväll, puss & kram☻

   

   

Hanna i blommig klänning, jag i mitten och Elin i blommigt linne. 

Jag vet inte vad jag gör på näst sista bilden, men jaja!

Av Clara Ivarsson - 13 juli 2012 15:51

Hej!
Maja kom vid 11. Efter en stund gick vi och hämtade Elin och Hanna. När vi skulle äta gick dom hem. Idag åker Elin, Hanna och Linnea hem, jag och Cajsa ska gå in till dom snart. Jag var nyss och bar ut Flora och Pärla.
claraivarsson§
bild på mig innan vi skulle gå på bio.

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards