hela världen snurrar.

Alla inlägg under juli 2012

Av Clara Ivarsson - 10 juli 2012 10:38

Hej!

Idag gick jag och Emma upp lite innan 9, vi var ju å rix fm festival, det var roligt! idag ska vi på barnens salonger. Emmas mamma kommer och hämtar henne senare idag. Wilmer och mormor ska också följa med på barnens salonger. Vi ska typ köra om 10 minuter, puss & kram☻

claraivarsson♥

pappa tog bilder på artisterna igår, bilder kommer ikväll, tror jag.

 

Bild från igår.

Av Clara Ivarsson - 9 juli 2012 18:46

Hej!
Nu är vi på rix fm festival, det börjar klockan 7. Det kommer några regndroppar, men det slutade nu, tur! Kom på att man kunde blogga via mobilen, puss & kram!
claraivarsson§

Av Clara Ivarsson - 9 juli 2012 17:37

Hej!

Nu får jag blogga snabbt, för vi ska cykla snart till Rix fm festival! Idag har vi varit i Åhus och ätit glass, jag och Emm tog ett dopp också. När vi kom hem badade vi i poolen. Som sagt ska vi cykla till rix fm festival när som helst så hinner inte blogga mer, puss & kram☻

claraivarsson♥

GLÖM INTE KOLLA EMMAS BLOGG, HON HAR EN NY HEADER!

 

Bild som jag tog på emma idag! :)

Av Clara Ivarsson - 9 juli 2012 10:04

GÅ IN PÅ MIN KUSINS BLOGG, TRYCK PÅ BILDEN!

 

Av Clara Ivarsson - 9 juli 2012 09:20

Hej!

Förlåt för att jag inte bloggade igår. Jag, mamma, Cajsa och Emma åkte till stranden. Vi badade. När vi kom hem badade vi i poolen. Senare åkte vi in på sommardagarna (tror jag det hette) och åkte karuseller. När vi kom tittade jag och Emma på film tältet, filmen hackade och vi stängde av den. Imorse gick jag och Emma upp halv 9. Vi har precis ätit frukost och nu ska jag hjälpa kusinen att skaffa en blogg, ha en bra dag! Puss & kram☻

claraivarsson♥

       

 


Av Clara Ivarsson - 7 juli 2012 22:37

Älskar dig bästavän♥

           

Av Clara Ivarsson - 7 juli 2012 22:03

Hej!

Idag har jag och Emma hittat på en massa roliga saker. Jag, mamma och Cajsa åkte för en stund sen och lämnade Emma hos farmor och farfar. Det har regnat en hel del idag, jag och Emma badade i regnet. Imorgon ska vi till stranden om det blir fint väder, vilket det skulle bli. Nu ska jag kolla på bloggar och sen ett avsnitt av fångad. Ha det bäst, puss & kram☻

claraivarsson♥

P.s Nu ska jag ladda upp bilder på mig och Emma ♥

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards