hela världen snurrar.

Alla inlägg under juli 2012

Av Clara Ivarsson - 29 juli 2012 18:33

Hej!

Alicia åkte hem nyss. Vi har badat och kollat på film. Nu ska jag gå och lägga kokoskakorna i en påse. Sen ska jag fixa några bilder till bloggen, bloggar jag följer, men jag följer rätt många så det blir del 1, del 2 osv. Puss & kram☻

claraivarsson♥

Idag har jag sämst statistik.

 

Halv 10 kommer Cajsa hem, YEY!♥

Av Clara Ivarsson - 29 juli 2012 14:49

Hej!

Nu ösregnar det ute, och det är inte speciellt varmt... Jag och bakat och städat buren nu. Kokoskakorna blev riktigt bra, och goda. När som helst kommer Alicia. Vi ska bada i poolen, fastän att det ösregnar, hehe! Nu ska jag kolla bloglovin, bloggar mer senare. Puss & kram☻

claraivarsson♥

           

Av Clara Ivarsson - 29 juli 2012 10:30

Hej!

Idag är det inte så varmt ute och lite molnigt. Jag gick upp vid halv 10. Idag ska jag baka kokoskakor, har aldrig gjort det förut... Nu ska jag kolla bloggar och sen ska jag klä på mig. Puss & kram☻

claraivarsson♥

 

Bild från Cajsas födelsedag, jag och Edwin♥

Av Clara Ivarsson - 28 juli 2012 23:40

Hej!

Vi var aldrig vid sjön utan åkte till havet med Alicia istället, det var hur skönt som helst i vattnet!!! Innan vi åkte he köpte vi glass. Alicia följde med oss hem och badade, hon åkte hem halv 8, det var 25 grader i poolen. Jag har suttit och skypat med Alicia nu i några timmar. Men jag ska stänga datorn om bara några minuter och lägga mig. Är rätt trött. Imorgon kommer änsligen Cajsa hem, hon kommer hem halv 10, ska följa med och hämta henne! Puss & kram☻

claraivarsson♥

 

Bild från januari

Av Clara Ivarsson - 28 juli 2012 12:38

Bilder från när vi var vid havet.

         

Av Clara Ivarsson - 28 juli 2012 12:03

Hej!

Imorse när jag kom upp så regnade JÄTTEmycket, men bara några minuter. Idag ska vi till en sjö och bada. Kollade nyss på bloggar och nu ska jag sätta min kamera på laddning, inget batteri alls... Jag tog ju med kameran till havet igår, ska ladda upp bilderna nu. Puss & kram☻

claraivarsson♥


Av Clara Ivarsson - 27 juli 2012 18:24

Nu ska jag berätta några saker som vi hittade på när jag var hos Emma, självklart inte allt, då skulle det tagit lång tid...

Vi sov i tält 2 nätter:     

Vi var på svedalabadet 2 gånger:

 

En dag var vi på busfabriken:

         

Och så tog vi ett kvällsdopp i havet:

 

När vi skulle smörja oss med solkräm, så såg Emma ut såhär:

 

Det var jätteroligt att jag fick vara hos dig några dagar!♥


Av Clara Ivarsson - 27 juli 2012 18:10

Hej!

Idag har vi varit på stranden igen, jätteskönt i vattnet var det idag! När vi kom hem badade jag i poolen. Nu håller jag på att ladda upp bilder från när jag var hos Emma, det blir en hel del bilder. Det blir nog ett dopp lite senare ikväll också, det var så skönt att bada på kvällen, för då kändes det varmare i poolen... Puss & kram☻

claraivarsson♥

 

Innan vi åkte till Emma gick vi i stan som jag har skrivit innan, då köpte Emma denna hatten. 

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards