hela världen snurrar.

Alla inlägg under augusti 2012

Av Clara Ivarsson - 10 augusti 2012 17:46

Hej!

Emma åkte hem för en stund sedan. Vi bakade chokladmuffins, de blev supergoda! Nu ska jag kolla bloggar. Kanske ska titta lite på handbollen, sverige-ungern, semifinal! Puss & kram☻

claraivarsson♥

Tyvärr funkade det inte att ladda upp en bild, får bli en gammal.

       

Av Clara Ivarsson - 10 augusti 2012 12:16

Sådär. Nu har jag gjort en ny bild, istället för hello kitty-bilderna. Det fick bli 3 bilder på mig och min kusin. Och så har jag ändrat presentationbild också.

claraivarsson♥

 

   

Av Clara Ivarsson - 10 augusti 2012 11:59

Hej!

Idag ska jag vara med kusinen igen! Får se vad vi hittar på. Imorgon ska i alla fall, familjen, Emma, mormor och morfar på utflykt, ska ladda kameran. Kollade på bloggar nyss. Nu ska jag fixa några bilder till bloggen (hello kitty-bilderna ska bytas ut). Bloggar senare. Puss & kram☻

claraivarsson♥


Av Clara Ivarsson - 9 augusti 2012 21:24

                             

Av Clara Ivarsson - 9 augusti 2012 20:45

Hej!

Idag har jag varit med kusinen. Cajsa fixade vårt hår och sminkade oss sedan fotade hon oss. Cajsa och jag gjorde en ny header till Emma, kolla på hennes blogg HÄR! Ska ladda upp bilderna på min blogg nu.

Får se vad jag hittar på imorgon. Ha en fortsatt fi kväll. KRAM!

claraivarsson♥


Av Clara Ivarsson - 9 augusti 2012 11:25

Hej!

Igår åkte vi hem från Stockholm. Tåget var lite försenat så vi missade det tåget vi skulle byta till, så vi fick vänta i ca 40 minuter. Så vi kom inte hem förran ca halv 11. Farmor hämtade oss på tågsationen och så körde vi och köpte vi mc donalds, vi var ju rätt hungriga. Idag så vet jag inte vad jag ska hitta på, slappa. Nu ska jag ladda över alla bilder från stockholm och sen ska jag kolla på alla. Ha en bra dag, puss & KRAM☻

claraivarsson♥

 

Har haft det toppen i stockholm, wiho!

Av Clara Ivarsson - 8 augusti 2012 10:39

Hej!

Idag ska vi åka hem från Stockholm... Allt är nerpackat. Klockan 4 ska vi åka hem. Senare ska vi gå och kolla runt i området. Nu ska jag kolla bloggar. Puss & kram☻

claraivarsson♥

   

Samma bilder igen.

Kanske blir mobilbloggning på tåget, om jag orkar.

Av Clara Ivarsson - 7 augusti 2012 20:41

Detta har jag shoppat i Stockholm:

                       

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards