hela världen snurrar.

Alla inlägg under augusti 2012

Av Clara Ivarsson - 27 augusti 2012 15:00

 

Av Clara Ivarsson - 26 augusti 2012 20:34

     

Av Clara Ivarsson - 26 augusti 2012 20:17

Hej!

Idag så har jag bara varit hemma. Jag började med att springa på vårt band (vet inte vad det heter, men det är ett springband, om ni förstår vad jag menar). Sen hoppade jag och Cajsa i poolen, var dödsvarm efter att har gått på det där bandet i en halv timme, så det var skönt med ett dopp, 19 grader. Sen har jag städat buren och gått och postat ett brev. Mer har jag inte gjort, haha. Redigerade några bilder, som jag tog hos mormor och morfar, inte alla. Orkade inte det. Imorgon är det skola, då börjar läxorna, åh nej! Jaja, nu ska jag ladda upp bilderna.

claraivarsson♥


Av Clara Ivarsson - 26 augusti 2012 18:04

Nu kommer videon som jag och Cajsa gjorde.

Cajsa filmade och gjorde videon.


Av Clara Ivarsson - 26 augusti 2012 10:09

Hej!

Idag är det söndag. Nu tittar jag på tv, film på mig när jag var liten! Jag laddade upp bilderna som jag tog igår hos mormor och morfar igår. Ska redigera några bilder nu, om jag orkar, haha. Videon som jag och Cajsa filmade igår håller jag på att ladda upp, det tar en stund... Vi hörs!

claraivarsson♥

 

En redigerad bild från igår.

Av Clara Ivarsson - 25 augusti 2012 23:12

Hej!
Idag har jag inte gjort någonting, typ... Cajsa och jag filmade något till bloggen, jag skrev i förra inlägget att jag skulle göra något till bloggen, laddar upp filmen imorgon! Kl 6 åkte vi till mormor och morfar. Jag fotade lite när vi var där... Ska kolla igenom bilderna imorgon. Snart ska jag lägga mig, godnatt!
claraivarsson§

Av Clara Ivarsson - 25 augusti 2012 11:49

Hej!

Idag är det lördag, woho! Idag har jag inte gjort någonting, fast klockan är ju bara 12... Jag kollar på videos nu, och bloggar. Jag måste fixa något till bloggen idag, men jag vet inte riktigt vad, får komma på något kul!

Nu ska jag stänga datorn och komma på något som jag ska göra till bloggen, en film, någon bild eller något!

claraivarsson♥


Av Clara Ivarsson - 24 augusti 2012 22:29

Hej!

Nu sitter jag i soffan, med datorn framför mig, här har jag suttit hela kvällen, haha, så hilma skönt med fredagskväll!

Imorgon är det lördag, får se vad jag hittar på imorgon. Snart ska jag krypa ner i sängen. Vi hörs imorgon!

claraivarsson♥

 

   för fredagskvällar!

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards