hela världen snurrar.

Alla inlägg under augusti 2012

Av Clara Ivarsson - 20 augusti 2012 20:35

Hej!

Vill verkligen ha några dagar sommarlov till, men som sagt så ska det bli lite roligt.... Ikväll beställde vi pizza.

Jag kommer nog inte ha lika bra uppdatering som jag haft nu på sommaren, det är ju läxor och så ska jag få betyg också. Sen börjar ju dansen och scouterna också. Nu ska jag fortsätta kolla på robinson och sen blir det ensam mamma söker. Vi hörs imorgon!

claraivarsson♥


Av Clara Ivarsson - 20 augusti 2012 16:26

Hej!

Idag är det sista dagen på sommarlovet, imorgon börjar skolan. Cajsa lockade mitt hår innan idag, hon lockade sitt eget med, så fotade vi. Bilder kommer senare, eller en annan dag. För en stund sedan kom vi hem från balsby, jag, pappa och Cajsa var där och badade, det var superskönt i vattnet, synd bara att det kom en massa getingar när vi skulle fika... Men vi har ju en pool så jag ska nog hoppa i där sen. Ha det bra!

claraivarsson♥

       

Bilder från Balsby.


Av Clara Ivarsson - 19 augusti 2012 17:34

Hej!

Idag har det varit superduperjätteskönt väder, YEEY! Varit på stranden hela dagen, nästan! Badade mest hela tiden. När vi kom hem hoppade jag i poolen direkt! Imorgon är det måndag, vilket betyder att skolan börjar på tisdag, BUHU!

Hade gärna varit ledig en vecka till! Men det ska bli kul att träffa alla kompisar man inte träffat i sommar. Hade med min kamera till havet, MEN GLÖMDE ATT FOTA, tog inte ens en bild! Nu ska jag kolla bloggar, uppdaterar mer senare, tror jag. Ha det bra, puss & kram☻

 

Av Clara Ivarsson - 18 augusti 2012 21:41

Hej!

Farmor, farfar, Johan och Magnus körde hem nyss. Nu kollar jag bloggar och sen ska jag och Cajsa spela buzz.

Imorgon ska det bli toppenväder, det har det varit idag också, så imorgon ska vi till stranden, YEEY! Uppdaterar bloggen mer imorgon. Tar nog med mig kameran till havet, för laddade den innan. Puss & kram☻

claraivarsson♥

Detta har jag haft på mig idag (förutom när jag städade):

   


Av Clara Ivarsson - 18 augusti 2012 16:45

Hej!

Idag har jag städat mitt rum. Jag har plockat undan från skrivbordet och golvet. Dammsugit, dammat och torkat.

Nu är det rent och snyggt! Badade nyss, var alldeles varm, 30 grader ute om inte mer!!!! Senare kommer, farmor, farfar, Magnus och min kusin Johan. Nu ska jag ladda över bilder på datorn och sen radera en massa. Puss & kram☻

claraivarsson♥

           

Dom 3 första bilderna: Innan jag städade

Dom 3 sista bilderna: När jag höll på att hänga upp halsband + armband på mitt träd.


Av Clara Ivarsson - 17 augusti 2012 23:18

Hej!

Har varit på stranden idag, wihoo! Badade några gånger, skönt i vattnet! När vi kom hem badade jag och Cajsa i poolen.

Nu är jag urtrött så jag ska gå och lägga mig. Vi ses imorgon! Puss & kram☻

claraivarsson♥

Imorgon ska jag, kanske, ta några nya bilder.

Av Clara Ivarsson - 17 augusti 2012 09:27

Hej!

Jag gick upp nyss. Idag ska vi till stranden. Wilmer, Edwin och Henke var här och lämnade Franz. Snart ska jag äta frukost. Nu ska jag kolla bloggar. Åh, vad tråkigt inlägg. Puss & kram☻

claraivarsson♥


Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards