hela världen snurrar.

Alla inlägg under augusti 2012

Av Clara Ivarsson - 4 augusti 2012 16:09

Hej!

Nu är vi i Stockholm. Resan gick rätt snabbt fastän att det tog 5 timmar... När vi kom till huset åt vi mat, köttbullar och makaroner. Vi var och handlade för en stund sen. Jag skulle ladda upp bilderna som jag tog innan vi kom fram, i tåget och på tågstationen så funkade det inte. Inte på den stationära (stav) datorn eller den bärbara, arg.

Alltså kommer jag inte kunna lägga in bilder på hela tiden när vi är i Stockholm!!! Jaja, ha en fortsatt bra dag, eller kväll eller eftermiddag, något i alla fall... Puss & kram☻

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 4 augusti 2012 11:00

Bilder som Cajsa tog på mig från Juni.

             


Av Clara Ivarsson - 4 augusti 2012 10:12

Hej!
Testar att blogga från mobilen på tåget. Vi har åkt tåg i ca 1 timme nu och det ca 3 timmar kvar... Vi har ätit frukost på tåget och spelat kort. Puss & kram!
claraivarsson§

Av Clara Ivarsson - 3 augusti 2012 22:17

Hej!

Jag åt nyss några blåbär som vi plockade, såååå sjuuuukt goda! Nu skypar jag med Alicia. Ska faktiskt fixa ett eller två tidsinställda inlägg som kommer när vi sitter på tåget, ska ju åka tåg i ca 4 timmar... Puss & kram☻

claraivarsson♥


Av Clara Ivarsson - 3 augusti 2012 18:54

Hej!

Innan åkte vi och lämnade marsvinen och hämtade nycklen hos Wilmer och Edwin till huset där vi ska bo, dom har också varit i Stockholm i några dagar... För en stund sedan plockade jag och Cajsa blåbären som vi har i trädgården, det blev en halv skål. Snart ska vi äta mat, grillat, gott. Och så har jag SÄMST statistik idag :(

claraivarsson♥

   

Av Clara Ivarsson - 3 augusti 2012 16:55

Hej!

Idag har vi varit på stranden, varmt i vattnet fastän att det blåste utåt... Imorgon ska vi åka till Stockholm och bo i nästkusinernas hus några dagar, ska bli skoj! Vi åker klockan 9, har jag för mig till Stockholm. Jag har packat och så redan så nu ska jag tömma kameran och sen sätta den på laddning. Jag kommer kunna blogga i Stockholm, men inte lika ofta som här hemma. Puss & kram☻

claraivarsson♥


Av Clara Ivarsson - 2 augusti 2012 22:10

                 

På någon bild glömde jag ta av mig foppatofflorna och på första bilden slängde jag av mig dom i gräset, man ska faktiskt se dom, om man tittar noga... 

Av Clara Ivarsson - 2 augusti 2012 21:50

Hej!

Som jag skrev innan så har vi varit på stranden idag, det var JÄÄTTEskönt i vattnet, vi ska till stranden imorgon med. Alicia kom till mig halv 7, vi badade i poolen. Nu ska jag ladda upp bilderna som jag tog i förrgår, och så ska jag komma på en rubrik, hehe... Puss & kram☻

claraivarsson♥


Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards