hela världen snurrar.

Alla inlägg under augusti 2012

Av Clara Ivarsson - 24 augusti 2012 17:05

Hej!

Nu är denna skolveckan över, och nu är det helg, YEEY! Efter skolan cyklade jag och Cajsa till Boulevard (stav), Charlotte, i min klass, och hennes syster Caroline, Cajsas kompis, följde med! Jag åt tårta. På vägen hem cyklade jag och Cajsa in till Willys och handlade några saker. Nu ska jag kolla bloggar, ha det bäst!

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 23 augusti 2012 21:45

Nu ska jag sova, vi hörs imorgon! KRAM!

Av Clara Ivarsson - 23 augusti 2012 19:22

 

Av Clara Ivarsson - 23 augusti 2012 15:55

Hej!

Idag var det helt vanliga lektioner, nästa vecka börjar läxorna! Snart kommer Alicia till mig. Vi ska bada i poolen, tror det är ca 20 grader. Nästa vecka börjar dansen igen, och sckouterna, wiie! Puss!

claraivarsson♥


Av Clara Ivarsson - 22 augusti 2012 21:44

haha.

       

Nu ska jag gå och lägga mig. Vi hörs imorgon, puss.

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 22 augusti 2012 18:22

Hej!

Idag var det skola igen. Efter skolan följde Felicia med mig hem. Hon åkte hem precis. Det har inte hänt så mycker mer idag. Kanske ska fota lite, med mitt nya fina stativ! Får se. Men nu ska jag kolla bloggar. Ha det bra! Puss & kram☻

claraivarsson♥

 

Min lilla Flora.♥

Av Clara Ivarsson - 21 augusti 2012 20:16

Hej!

Idag var det första dagen efter skolan, det var roligt att träffa alla kompisar som jag inte träffat på hela sommaren. Vi hade inte några sådär riktiga lektioner, vi fick en massa böcker och skrivböcker. Tiderna är ändrade, men inte så mycket. Idag slutade jag halv 3. Snart blir det svenska hollywood fruar.

Jag kom på världens bästa idé när jag skulle fota, så jag skulle fälla upp mitt stativ, och så gick det sönder, blev rätt arg! När vi ätit mat så körde vi och köpte ett nytt stativ, wihoo, köpte även ett nytt kamerafodral, på mitt gamla höll karborren på att gå sönder, det blev ett svart och rosa fodral! Ha en fin kväll, puss & kram☻

claraivarsson♥

       

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards