hela världen snurrar.

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Clara Ivarsson - 12 augusti 2012 21:00

       

Bilder från stranden på Stens huvud.

Ser ni vad den nästsista bilden ska likna som jag och Emma gjor, hihi?!

Av Clara Ivarsson - 12 augusti 2012 19:27

Hej!

Vi cyklade till Wilmer och Edwin strax efter halv 3. På vägen dit cyklade vi till farmor för Emma var där. Hemma hos Wilmer och Edwin fikade vi, lekte med Wilmer och Edwin, badade i vattenspridaren och kollade liiite på handboll. Synd att Sverige förlorde, men de fick silver! Snart ska vi äta mat, grillad hamburgare. Puss & kram☻

claraivarsson♥

Tror jag laddar upp bilder från stenshuvud ikväll.

Av Clara Ivarsson - 12 augusti 2012 10:52

Hej!

Idag har jag namnsdag! Fick en kjol, pengar och choklad av mamma och pappa och ett skärp av mormor och morfar.

Idag ska vi till Wilmer och Edwin och fika, Emma ska också följa med. Nu ska jag kolla bloggar.

Förlåt för att jag inte bloggade igår, hade inte tid.

Igår var familjen, mormor och morfar och kusinen Emma på stens huvud. Jag och Emma badade några gånger, det var jättestora vågor, inte jättevarmt i vattnet, men vi badade ändå... Sen åt vi på café annorlunda, där fick man äta så många kakor man ville/orkade. Igår tittade jag och Cajsa på en twilight till, eclipse. Ha en bra dag! Puss & kram☻

claraivarsson♥

Tog några bilder på stens huvud, men jag har dom inte på denna datorn.

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards