hela världen snurrar.

Alla inlägg under mars 2013

Av Clara Ivarsson - 17 mars 2013 18:16

Hej!

Emma sov över hos mig inatt, det var roligt! Vi skjutsade hem henne till farmor kl 11. Halv 1 så åkte familjen hem till mormor och morfar. Edwin och Wilmer var också där. Vi åt mat och fikade hemma hos dom.

Imorgon är det skola igen. Och på tisdag så fyller Cajsa år... Nu ska jag kolla bloggar och sen ska jag stänga datorn och göra något annat. Ha en fortsatt bra kväll! Puss.

claraivarsson♥

 

Bild tagen från sommaren 2011.

Av Clara Ivarsson - 16 mars 2013 18:20

Hej!

Idag har jag och Emma varit på badhuset. Det var roligt! Vi kom hem för ett tag sedan och då åt vi mat. Hon ska sova här i natt. Ha en bra kväll, puss!

claraivarsson♥

 

Av Clara Ivarsson - 16 mars 2013 10:02

Hej!

Kusinen Emma kommer till mig kl 11. Ska fråga henne om hon vill åka till badhuset. Jag har inte hunnit med att göra något än så länge, jag steg upp kl 9... Så detta inlägget blev tråkigt och kort. Ha en bra dag!

claraivarsson♥

 


Av Clara Ivarsson - 15 mars 2013 21:20

Hej!

Vi hade nationella prov idag igen, de sista skriftliga i matte. Det gick bra. Vi fick sluta kvart över 1, skönt. Kl 2 så körde mamma in mig och Maja till stan, Vi gick och fikade på teapot. Kladdkaka och varm chokladmjölk, mumsmums!

Sedan gick vi i stan till kl 5 och så körde Mia hem mig och Maja hem till mig.

Vi har tittat på tv, skaffat tatueringar (se instagram för bild, @ivarssonclara) och ätit choklad, hihi.

Kusinen Emma kom idag, så jag ska träffa henne imorgon, känns som det var ett tag sedan! Ha det så bra, puss!

claraivarsson♥

 

Emma.


Av Clara Ivarsson - 14 mars 2013 18:59

Äntligen! Nu har jag en ny header! Tack så mycket Cajsa! Ska fixa presentionen imorgon, för det blev lite fel så det försvann, men det gör inget! Pussar!

       


Av Clara Ivarsson - 14 mars 2013 18:00

   

Av Clara Ivarsson - 14 mars 2013 17:37

Hej!

Ätt titta ut genom fönstert imorse var ingen bra idé! Det har varit så himla skönt vårväder nu i några dagar! Och så tittar jag ut genom fönstert och allt är vitt! Jag vill verkligen inte ha någon snö! Men nu under dagen har snön smält, men det är fortfarande lite kvar... Hoppas att allt är borta imorgon!

Jag tog några outfitbilder innan som jag ska lägga ut snart! Och så fick jag KP-tidningen igår och idag kom glitter, så nu har jag mycket att läsa! Halv 8 börjar dansen. Nu ska jag ladda bilderna, puss!

claraivarsson♥

 

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards