hela världen snurrar.

Alla inlägg under mars 2013

Av Clara Ivarsson - 26 mars 2013 19:16

Hej!

Efter skolan så var jag med Ida en stund.  Så jag har inte haft tid till at fota som jag skrev igår... Men jag har filmat lite olika klipp idag med mobilen som jag har satt ihop till en film. Men har ingen musik på mobilen så jag tänkte ladda hem en ikväll så Cajsa skulle hjälpa mig med det. Men hon är på dans nu så hon kan inte göra det förrän hon kommer hem... Därför är det inte säkert att jag hinner ladda upp videon idag, så då får det vara så.

Snart ska jag titta på familjen annorlunda och sen så ska jag ladda upp videon. Ha det så bra!

claraivarsson♥

 

Av Clara Ivarsson - 25 mars 2013 19:51

Hej!

Jag har inte gjort så mycket idag. Imorgon så ska jag ta någora nya bilder så jag får lite roligare inlägg här på bloggen!

Denna veckan går vi bara 4 dagar för det är långfredag, skönt! Och nästa vecka är det påsklov och min födelsedag, YEEY! Nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på familjen annorlunda och äta våfflor, mums! Ha en fortsatt bra kväll, bloggar mer imorgon! Kramis.

claraivarsson♥

       

Av Clara Ivarsson - 24 mars 2013 12:34

Hej!

Igår var jag i stan. Åkte in till stan med buss vid halv 12 och sedan tog vi bussen hem runt halv 3. Mamma körde sedan mig till Felicia och så sov jag där, det var roligt! Senare ska familjen iväg och fira Edwin som fyllde 2 år i onsdags.

Nu ska jag kolla bloggar, så får jag se om jag uppdaterar mer sen. Puss.

claraivarsson♥

 


Av Clara Ivarsson - 22 mars 2013 22:46

Hej!
Idag så var vår klass (och 2 andra klasser) i ishallen och inte skridskor. Det var roligt! Sedan har jag inte gjort så mycket mer idag. Ska sova nu, är väldigt trött. Imorgon ska jag åka in till stan med Maja och Ida. Och sen ska jag sova över hos Felicia. Godnattkramar!
claraivarsson.

Av Clara Ivarsson - 21 mars 2013 19:07

Nu ska ja iväg på dans, dansande kramar!

Av Clara Ivarsson - 20 mars 2013 10:34

 

       

Av Clara Ivarsson - 18 mars 2013 20:03

Hej!

Jag har inte gjort något speciellt idag, gjort läxor. Imorgon så fyller Cajsa år. Nu ska jag fortsätta att titta på familjen annorlunda och sen blir det top model. Ha det bra! Kramar.

claraivarsson♥

 

bild från Cajsas födelsedag förra året.

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards