hela världen snurrar.

Alla inlägg under mars 2013

Av Clara Ivarsson - 31 mars 2013 21:20

               

Hej!

Det blev rätt så många bilder nu, men jaja. Igår så var familjen och kusinerna hemma hos mormor och morfar och firade påsk. Cajsa var inte med, hon har varit iväg hela helgen. Vi målade och letade efter ägg, mitt ägg låg högt upp i ett träd. Så morfar fick ta stegen för att ta ner det, haha (på nästsista bilden ser ni ägget). Sedan så åt vi påskmat och jag lekte med kusinerna.

Idag så har jag, mamma, pappa och min kompis Alicia varit på ett badhus. Även mina nästkusiner Olle och Eric var med. Det var roligt! Denna veckan är det påsklov, himla skönt! Och på lördag fyller jag år, wiho! Jag har inget bestämt som jag ska hitta på imorgon, tror jag i alla fall. Nu blev det ett långt inlägg. Ha en fortsatt bra kväll, puss och kram!

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 30 mars 2013 10:18

Hej!

Idag ör det påskafton. Och vi ska hem till mormor och morfar senare idag och leta ägg... Mamma och jag ska köra iväg snart och kolla efter ett par nya skor till mig. Glad påsk!

claraivarsson♥

 

Av Clara Ivarsson - 29 mars 2013 20:03

Hej!

Let´s dance började för några minuter sen. Ska kolla på det nu ikväll. Cajsa är inte hemma, hon är på hajk. Idag så var jag och kollade på konst med mamma och mormor och morfar. Det var väldigt fina tavlor där. Sedan åkte mormor och morfar med oss hem och fikade. Nu ska jag fortsätta titta på let´s dance. Kramis!

claraivarsson♥

     

Av Clara Ivarsson - 29 mars 2013 20:01

Idag så bakade jag schackrutor, de blev vädligt goda! Filmade lite. Och det är samma låt som på de senaste 2 videosarna, pga. att jag har bara den låten nedladdad på mobilen.

Av Clara Ivarsson - 28 mars 2013 19:29

Hej!

Idag så fick vi påsklov, YEEY! I skolan så hade vi "påsktema" hela skolan pysslade och gick tipsruna, det var inte jätteroligt... Men sedan så såg klassen på Hunger games med godis, mums. Sedan har jag inte gjort så mycket mer idag.Beställde nyss ett skal som jag har designat själv som jag ska få när jag fyller år nästa lördag, wiho!

Ha det så bra, puss och kram!

 

Skalet jag ska få, det är beställt och designat på caseapp.se

Av Clara Ivarsson - 27 mars 2013 16:19

Hej!

Just nu är jag hemma hos mormor. Vi har gjort påskgodis så jag filmade typ 40 sekunder, men jaja. Ikväll så ska jag på scouterna, vet inte vad vi ska göra ikväll. I skolan så hände det inget speciellt, vi kollade början på Hunger games som vi ska se imorgon för vi hinner inte se klart den imorgon annars i så fall. Ha det så bra.

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 26 mars 2013 21:55

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards