hela världen snurrar.

Alla inlägg under februari 2013

Av Clara Ivarsson - 5 februari 2013 19:44

Hej!

Efter skolan så cyklade jag hem och åt nudlar, mitt nya favoritmellanmål, mumsmums! Har ni ätit det? Testa annars, det är superdupergott! Sen har jag inte gjort så mycket mer. Har gjort engelskaläxan som är till torsdag.

Idag i skolan hade vi nationella prov. Vi hade 2 prov idag i svenska, läsförståelse och så var det något med någon berättelse. Det gick bra tycker jag! På torsdag ska vi ha ett till läsa-prov och ett till skriva-prov i svenska då. Hoppas det går lika bra det! Imorgon ska jag vara med Ida efter skolan. Och så har jag äntligen fotat mitt fina skal! Ha det så bra!

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 4 februari 2013 19:55

Hej!

Efter skolan hämtade mormor och Cajsa mig. Vi åkte hem till mormor och morfar, morfar jobbade. Vi fikade på semla och chokladmjölk. Och så spelade vi lite spel. Kom hem för en stund sen. Kl 8 ska jag se familjen annorlunda och kl 9 ska jag se top model. Imorgon så börjar nationella prov, förra gången jag hade det var i 3:an. Hoppas det går bra!

Ha det så bra!

claraivarsson♥

 

P.S tänk på att onödiga kommentarer raderas och jag kan se era IP-nummer.

Av Clara Ivarsson - 3 februari 2013 19:45

Hej! Idag så har familjen varit på Ikea. Jag köpte några grejer till mitt rum för nästa helg ska vi börja göra om där typ som byta golv och måla om. Snart ska jag och Cajsa titta på film, vi ska se twilight, första filmen. Imorgon är det skola och på tisdag så börjar nationella proven i svenska... Ha det så bra!
claraivarsson?

Av Clara Ivarsson - 2 februari 2013 23:00

Igår kom det ny snö till oss, och jag som trodde att det skulle bli vår. Hoppas den smälter snart igen, till och med jag tycker att det kan smälta.

Jag testade att filma och ladda upp med mobilen och det funkade utmärkt!

Av Clara Ivarsson - 2 februari 2013 22:56

   

Av Clara Ivarsson - 2 februari 2013 22:11

Hej!

Idag har jag varit med kusinen Emma. Och nu ikväll så har jag kollat på melodifestivalen, vissa låtar var ju sjukt dåliga!

Imorgon så ska jag familjen till ikea. Ha en fortsatt bra kväll!

claraivarsson♥

 

Av Clara Ivarsson - 1 februari 2013 19:45

Hej!

Efter skolan så åkte jag och mamma in till stan. Som jag skrev för någon dag sen så har min mobil krånglat jättemycket, men jag och mamma köpte en iphone 4 till mig! Yey! Och innan vi åkte hem fick vi in på glitter och köpte ett skal också. Bilder kommer på skalet. Nu ska jag kolla på ullared, ha det så bra!

claraivarsson♥

 

saknar, saknar, saknar turkiet!

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards