hela världen snurrar.

Alla inlägg under februari 2013

Av Clara Ivarsson - 9 februari 2013 21:58

Hej!
Idag började pappa renovera mitt rum. Han har målat alla väggar vita och imorgon så ska han byta golv eller måla en vägg svart. Halv 2 så åkte jag till Maja. Mamma hämtade mig vid 6.
Nu ikväll så har jag tittat på melodifestivalen, det var inga bra som gick till final idag... Ha det så bra!
claraivarsson?

Av Clara Ivarsson - 8 februari 2013 20:47

Hej!
Nu är min statistik sådär konstig, ena dagen har jag över 25 och andra inte ens 30, men jaja. Idag så slutade jag tidigare i skolan, kvart över 1. Och sen gick jag och mötte Maja. Vi bakade en väldigt god kokoskaka, det var nästan som en kladdkaka. Imorgon så ska jag nog vara med Maja igen. Och så ska pappa börja fixa på mitt rum för vi ska renovera det ju! Nu ska jag spela Sims! Kram!
claraivarsson?

Av Clara Ivarsson - 7 februari 2013 17:51

Hej! Efter skolan gjorde jag och mamma fruktsallad, mums! Och då pysslade jag änglar som jag fick i julklapp, de blev väldigt fina! Sen har jag ritat lite mandalas och försökt att få igång min surfplatta. Jag tror jag hade "överladdat" surfplattan, den laddades i två dygn!!! Men pappa fick igång den, så nu funkar den igen! Halv åtta så ska jag på dans. Vi hade ju nationella prov idag också, det gick bra idag också! Imorgon så ska hela klassen ha dans hela förmiddagen. Snart så ska jag äta mat. Puss!
claraivarsson?

Av Clara Ivarsson - 7 februari 2013 07:45

Hej!

Såg att datorn var på så jag slänger in ett litet snabbt inlägg. Skolan börjar halv 9 så jag ska gå vid kvart över 8. Idag så är det 2 prov till i svenska i nationella proven. Jag ska inte göra så mycket mer idag. Ha det så bra!

claraivarsson♥

 

Jag och min kusin. ♥

Av Clara Ivarsson - 6 februari 2013 20:15

Av Clara Ivarsson - 5 februari 2013 22:01

Nu ska jag soa, vi hörs imorgon!

 

Av Clara Ivarsson - 5 februari 2013 20:18

Jag testade att redigera en bild på mitt skal i 3 olika redigeringsprogram. Detta är orginalbilden:

 

Och här kommer de redigerade bilderna:

     


Vilken blev bäst? 1:an 2:an eller 3:an, eller kanske den som inte är redigerad?

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards