hela världen snurrar.

Alla inlägg under februari 2013

Av Clara Ivarsson - 23 februari 2013 22:11

Hej!

Jag kanske skulle varit med Alicia idag, men det blev inte så. Men kusinerna Wilmer och Edwin kom runt 3-tiden. De fikade här, på mina cup cakes och hjärt-kakor. Det var roligt att träffa dom, det var ett litet tag sen jag träffa Edwin.

Nu ikväll så har jag kollat på melodifestivalen, det var bättre som gick vidare idag i alla fall!

Imorgon är det söndag och på måndag börjar skolan, hade gärna haft lite lov till.

Nu ska jag kolla in några bloggar, ha det så bra! Puss och kram.

claraivarsson♥

   

Av Clara Ivarsson - 22 februari 2013 16:31

     

Idag har jag bakat cup cakes. Frostingen blev god och ja muffinsen med. Det var första gången jag gjorde det, så är hyffsat nöjd med frostingen på cup caken. Jag smakade en innan och de var supergoda. Fast jag, Cajsa och mamma åt de som hade ful frosting, och så flöt en muffins ut i ugnen...

 

Av Clara Ivarsson - 22 februari 2013 16:09

Jag tänkte tipsa er som har iphone (jag vet inte om den finns för android) om en app som heter project 365. Den finns i appstore. Man ska lägga in en bild varje dag i ett år. Jag gör det, började i början på februari tror jag, och än så länge har jag kommit ihåg att lägga in en bild varje dag. Testa du också!

 

Av Clara Ivarsson - 21 februari 2013 16:43

Hej!

Igår till idag så sov jag och Cajsa till mormor och morfar. Igår så var wilmer också här, på kvällen körde vi och lämnade han och Franz. Idag så har vi varit i Åhus på stranden och så var vi och fikade.

Jag hade inte med mig kamera, tyvärr, men Cajsa hade med sin så hon lägger väl in några bilder på sin blogg. Hade tänkt lägga upp en mobilbild på bloggen men det gick inte för jag kan inte ta bilder från bibloteket på mobilen, så ja... Ha en fortsatt bra dag, kramis.

claraivarsson♥

 

tar en bild sen förra gången vi var i Åhus med mormor och morfar, det var i december 2011.

Av Clara Ivarsson - 19 februari 2013 19:19

Hej!

Idag har jag varit i ishallen med Ida, Maja och Alicia. Det var roligt. Vi åkte skridskor (såklart!) och fikade. Mamma hämtade oss runt 3. Sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Jag duschade nyss. Kl 9 så ska jag se en program på tv.

Imorgon så ska jag följa med mamma till hennes jobb. Puss och kram.

claraivarsson♥

 

min lilla gris. ♥♥♥


Av Clara Ivarsson - 18 februari 2013 22:07

Hej!
Som ni kanske sett så har jag varit på emporia. Det var roligt och det blev en hel del shopping! Jag ska fota kläderna när jag har tid. Vi tog tåget halv 9 imorse och åkte hem 20 i 6. Imorgon så ska jag till ishallen och åka skridskor med Alicia, Ida och Maja. Det ska bli roligt! Nu ska jag gå och sova, är väldigt trött! Bloggar mer imorgon. Godnattpussar!
claraivarsson.

Av Clara Ivarsson - 18 februari 2013 09:07

Sitter på tåget på väg till emporia.

Av Clara Ivarsson - 17 februari 2013 20:56

Hej!
Wiihoo idag är jag frisk, YEEY! Jag har bara hosta idag men det bryr jag mig inte om. Jag har spelat spel, spelat band hero och sjungit singstar idag med Cajsa. Imorgon så ska jag, Cajsa, mamma och mormor åka till emporia. Vi ska ta tåget fem i halv nio tror jag. Så jag ska gå upp halv 7 imorgon... Nu ska jag äta jordgubbar, mums! Puss och kram!
claraivarsson.

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards