hela världen snurrar.

Alla inlägg under februari 2013

Av Clara Ivarsson - 16 februari 2013 21:38

Hej!

Idag så känner jag mig bättre, hade feber när jag vaknade men sen har jag inte haft feber under hela dagen. Men nu ikväll så fick jag feber igen, och nu tror jag den är borta igen, skönt!

Jag har kollat på melodifestivalen nu ikväll, det är helt sjukt vilka som gick vidare! Alla som gick vidare var ju dåliga!

Nu ska jag kolla bloggar, puss!

claraivarsson♥

 

Av Clara Ivarsson - 15 februari 2013 19:12

Hej!
Har haft hög feber hela dagen, runt 39. Jag har kollat på tv och läst min tidning som kom idag. Nu ligger jag i soffan och kollar på Ullared. Hoppas att jag inte har så hög feber imorgon, helst vill jag inte ha någon alls. Kram.
claraivarsson.

Av Clara Ivarsson - 14 februari 2013 15:00

Hej!

Imorse när jag vaknade så hade jag fått feber, då hade jag 38,7. Jag har vilat hela dagen och nu har jag högre feber, 39,1. Jag kollade nyss på film, jag såg twilight eclipse. Nu ska jag vila lite. Vi hörs!

claraivarsson♥

Av Clara Ivarsson - 12 februari 2013 19:30

Hej!

Nu är mitt rum färdigt, eller ja några lister ska upp och jag ska byta klädsel på min fotölj men annars är det klart! När allt är helt klart kommer en ny film på rummet. Jag och mamma har fixat lite på mitt rum, jag har lagt in kläder i min garderob och flyttat in möbler. Sen har jag gjort läxan och städat marsvinens bur. Och så är det fettisdagen idag, så jag mumsade i mig en semla nyss, mums... Ha en bra kväll!

claraivarsson♥

 


Av Clara Ivarsson - 11 februari 2013 20:00

Hej!

Jag har inte gjort så mycket idag. Ätit nudlar, gjort läxor och tagit det lungt! Nu sitter jag och kollar på familjen annorlunda och sen ska jag kolla på top model.

Nu ska jag äta en bulle och lite glass. Puss och kram.

claraivarsson♥

 

bild tagen för ett år sen.

Av Clara Ivarsson - 10 februari 2013 21:27

... så länge mitt rum inte är klart!

Av Clara Ivarsson - 10 februari 2013 20:37

           


Vill du baka likadana?


200 g smör eller margarin

4 dl vetemjöl

1 dl florsocker

1 tsk vaniljsocker

1 ägggula


Jag blandade ihop allt till en deg och kavlade ut degen. Innan jag kavlade degen ska man låta den ligga och "vila" i 30 minuter för att det ska vara lättare att kavla. Sen så använde jag pepparkaksformar och tryckte ut hjärtan. Jag penslade på ägg för att få "strösslet" att fastna. Sedan var de inne i ugnen i 200 grader i 10 minuter.

Mums!

Av Clara Ivarsson - 10 februari 2013 20:11

Hej!

Imorse så bakade jag alla hjärtans-dag kakor, de blev superfina och goda! Jag ska lägga upp bilder på det sen. Och så fortsatte pappa renovera på mitt rum, han målade alla väggar igår vita och idag bytte han golv. Imorgon så ska han köpa svart färg som jag ska ha på en vägg. Och så körde jag och mamma till mormor och morfar, vi tog med semlor och kakorna jag bakade så fikade vi på det där. För Cajsa har blivit sjuk...

När vi kom hem så tittade jag på film, jag spg twilight new moon. Nu ska jag ladda upp bilder. Kramis.

claraivarsson♥

   

såhär ser mitt rum ut just nu.

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards