hela världen snurrar.

Alla inlägg under januari 2013

Av Clara Ivarsson - 4 januari 2013 21:06

Hej!

Innan idag så åkte jag, Cajsa och mamma hem till mormor och morfar en stund. Tog med mitt stativ och pappas kamera till mormor, och även 2 ombyten. Så nu har jag en massa nya bilder och även 2 videos på gång.

En video kommer snart och så ska jag redigera en till. Kram.

claraivarsson♥

 

Av Clara Ivarsson - 3 januari 2013 20:31

Av Clara Ivarsson - 2 januari 2013 20:52

Hej!

Kl 3 så såg jag och kusinen Emma på bio. Vi såg Sune i grekland. Den var bra. Jag och Emma tog bussen hem. Och sen hämtade farmor och farfar henne kl 8. Samtidigt som hon åkte hem så åkte jag och mamma och hämtade ett paket till mig. Och det var min surfplatta. Som ÄNTLIGEN har kommit. Jag känade uåå till en surfplatta när jag sålde jultidningar. Den är jättefin, rätt liten. Som ni kanske såg när jag la upp bilder på mina julklappar så hade jag fotat ett ipad-fodral, och den har jag till min surfplatta. Nu ska jag spela sims. Kram.

claraivarsson♥

fotar surfplattan imorgon, tror jag. Bilder kommer i alla fall. Någon gång.

Av Clara Ivarsson - 1 januari 2013 13:18

Hej!

Första dagen på nya året idag då. Igår så var ju Emma här och några andra. Det var kul. 00:00 var vi ute och kollade på alla raketer och drack champange. Gästerna gick hem runt 1. Och jag la mig halv 2. Nu imorse vaknade jag kvart över 11. Just nu håller jag på med at fixa årsresumén (vet fortfarande inte vad det heter). Men picmonkey, programet jag använder, slutade fungera. Så nu får jag vänta ett tag och se. Senare idag ska vi hem till farmor och farfar, farfar fyller 80 år idag! Ha det bra. Kram.

claraivarsson♥

 

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards