hela världen snurrar.

Alla inlägg under januari 2013

Av Clara Ivarsson - 25 januari 2013 19:56

Hej!

Äntligen fredag, och helg, fastän att veckan gått suuuperfort! Efter skolan så var jag med Felicia hon åkte hem runt halv 7. Nu ska jag kolla igenom inläggen på bloglovin och sedan ska jag spela sims.

Imorgon kanske jag tar några nya bilder, ha det bra!

claraivarsson♥

 

SOMMAR!

Av Clara Ivarsson - 24 januari 2013 17:45

           

Av Clara Ivarsson - 24 januari 2013 17:09

Hej!

Torsdag idag, och snart helg, wohoo! Idag så har jag inte gjort så mycket. Senare ikväll så ska jag på dans. Imorgon så ska jag vara med Felicia. Nu ska jag redigera några bilder som jag tog med Alicia utomhus i söndags, ha det så bra!

claraivarsson♥


Av Clara Ivarsson - 22 januari 2013 20:50

Hej!

Jag har inte gjort så mycket idag, gjort lite läxor och så. Jag hade tönkt blogga för yp en halvtimme sen men jag kunde inte komma in på bloggplatsen, sidan var helt vit och det laddade bara. Det var samma när jag skulle gå in på min och Cajsas blogg. Men nu funkar det, bra, för annars hade jag blivit ännu argare än vad jag var, haha.

Imorgon så ska jag vara med Maja, efter skolan, det  ar längesen! Kl 9 så ska jag se svenska hollywoodfruar.

Och så vill jag tacka för alla kommentarer jag fått nu under de senaste dagarna, kramisar.

claraivarsson♥

 


Av Clara Ivarsson - 21 januari 2013 19:29

Hej!

Måndag och skola igen. Efter skolan så gjorde jag nudlar, mums, har börjat äta det ganska ofta, det är riktigt gott!

Sen har jag gjort lite läxa, kollat på tv och duschat. Kl 9 så börjar top model, såg det förra året också!

Ha det så bra, kramis.

claraivarsson♥

 

bild från igår när jag och Alicia var ute och fotade.

Av Clara Ivarsson - 20 januari 2013 14:45

Jag målar likadant som på bilden jag la upp, men här kommer en video istället.

Av Clara Ivarsson - 20 januari 2013 11:00

Hej!

Alicia kommer hem till mig kl 12. Hon skulle ha med sig sin kamera så det kommer nog några nya bilder idag. Redigerade en ny video nyss, så jag kommer lägga in den under dagen idag.

Igår så var ju vi på restaurang, det var supergod mat! Efter det så gick vi hem till Emma och åt glass.

Nu ska jag bädda min säng och fixa mitt hår, ha en bra söndag!

claraivarsson♥

 

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards