hela världen snurrar.

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Clara Ivarsson - 26 januari 2013 11:02

Hej!

Så himla skönt med lördag idag. Jag gjorde nyss en lista, som ni kan läsa här nedan. Nu imorse så bakade jag cheesecake som vi ska ha ikväll när vi ska ha gäster, gjorde en likadan som sist, istället för att använda vanlig filadelfia, så hade jag filadelfia marabou, supergott, testa det vet ja!

claraivarsson♥


Av Clara Ivarsson - 26 januari 2013 10:42

Jag hittade en lista på internet, hade tänkt göra den nu så jag får lite uppdatering.


Vad har du på dig? Ett par harembyxor i leopardmönster och ett svart linne.

Hur mår du? Toppen!

Vad ska du göra imorgon? Ingen aning, faktiskt.

Senaste köp? Jag tror det var mina 2 kjolar som jag la upp i ett tidigare inlägg.

Vad skrattade du senast åt? Det kommer jag inte ihåg, något igårkväll tror jag.

 

Vad har du ätit idag? Frkost, flingor och macka.

Vad grät du senast åt? Kommer inte ihåg det heller...

Vad läser du just nu? En bok som heter skuggporten, och i skolan läser jag en bok som heter varma händer frusna hjärtan.

Senast sedda film? Det måste varit Sune i Grekland, tror jag.

 

Vad önskar du dig? VÄRME, fastän att jag vill ha snö....

Favoritfrukt? Banan och clementin.

Vart vill du åka just nu? TURKIET!

 

Vad gör du om dagarna egentligen? Går i skolan, gör läxor, är med kompisar, och ja typ det.


Det var den listan, ha det så bra!

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards