hela världen snurrar.

Alla inlägg under september 2011

Av Clara Ivarsson - 14 september 2011 11:15

Hej! Nu är jag i skolan! Vi har precis jobbat med coca-cola jag och emma! Snart ska vi äta mat, fisk, potatis och filsås. Jag hinner inte blogga nu för vi får fritt och jag och emma vill hinna med något annat på datorn också!

claraivarsson§

 

en bild på coca-cola

Av Clara Ivarsson - 13 september 2011 17:31

Hej! Idag var det skola. Har gjort engelska nu och snart drar jag till scouterna. Men först ska jag äta och blogga såklart :P Har inte uppdaterat bloggen innan för efter skolan cyklade jag till farmor :D

claraivarsson§

  läxor...

Av Clara Ivarsson - 12 september 2011 19:34

Hej! Idag var det måndag och skola som vanligt. När jag kom hem satte jag på tv och sen åt jag. Jag glömde tyvärr blogga när jag kom hem men jag bloggar nu, ju.

När jag gjort läxan cyklade jag till alicia. När jag kom hem åt vi mat och sen kollade jag lite på tv. Och nu eller för en stund sen gjorde jag lite läxa till och snart eller klockan åtta ska jag se på ensam mamma söker.

claraivarsson§

uppdaterar mer imorgon tror jag :P

    två bilder på mig från igår :D

Av Clara Ivarsson - 11 september 2011 20:18

Hej! Rubriken stämmer inte riktigt, klockan elva cyklade vi till vilan för att vara med på gudstjänst (stavning) för cajsa ska ju komförmeras (stavning) nästa år :D

Och på morgonen vaknade jag med maja på en madrass bredvid mig. Efter gudstjänsten pusslade jag lite, och pusslet ligger kvarpå bordet, har inte pusslat klart inte kommit halv-vägs än. Imorgon är det skola som vanligt och på tisdag åker mormor och Morfar till Italien, ha det så bra där!

claraivarsson§

        jag och maja var ute och fotade på kvällen i våra mysiga och fina jumpsuitar!!!

Av Clara Ivarsson - 10 september 2011 21:41

             

  datumen stämmer ej!!!

Av Clara Ivarsson - 10 september 2011 21:26

Av Clara Ivarsson - 10 september 2011 21:22

Något nytt jag har kommit på veckans låt. En låt per vecka eller fler kommer det komma och det heter veckans låt :D

Veckans låt är:

Av Clara Ivarsson - 10 september 2011 20:47

Hej! Nu sitter jag vid cajsas dator och maja vid familjens. Ska försöka ladda upp några videosar (stavning) sen vi var på lekplatsen, vi får se hur det går. Men så tog vi foto också som jag med ska fixa till :D

Då uppdatrerar jag mer snart med kanske en video och bilder.

claraivarsson§

vet inte om videon funkar från youtube!

Fråga mig

64 besvarade frågor

Presentation


Clara - 13 år - kompisar - vara glad - sjunga - dansa - blogga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

   

Kategorier

Länkar

FÖLJ BLOGGEN PÅ BLOGLOVIN
bloglovin

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards